איך אדע מי טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אדע מי טוב
    ישראל
    09/01/2010

    שלום
    1-האם עדיף נטורופת עם תואר דוקטור ,שזה מראה על וותק ומומחיות
    2-האם חייב שנטורופת יראה בעין לאיבחון ,כי אחת אמרה שהיא לא עושה איבחון בעין
    3-יש נטורופתים שבאים לביקור אחד ויש שדורשים שתבוא לסדנה של כמה מפגשים ...וזה יותר כסף
    4-קראתי על כאלו שהמציאו שיטה מיוחדת, נוסחה ייחודית , פורמולה אישית ....האם לפי גודל האתר שלהם והרעש שהם עושים זה באמת מראה על מומחיותם ....איך אני אדע מי טוב ומי סתם שרלתן
    5- אני מירושלים ....יש מישהו מעולה

    ישראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אדע מי טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד לבחור נטורופת

    10/01/2010

    ישראל שלום רב,
    שאלותיך במקום. תחילה, בחירת מטפל צריכה להעשות על ידי המלצות של חברים/ קרובי משפחה, אשר להם נסיון חיובי עם המטפל.
    היה ואין לך המלצות מסוג זה, בהחלט ניתן לבדוק באינטרנט ולקרוא תכנים שהנטורופת כתב/ כותב ומכאן לדעת האם המידע מעיד על איכות גבוהה של מטפל או לאו.
    תמיד אפשר גם לשאול את ותק המטפל וקריטריון חשוב מאוד הוא- חברות באגודה הישראלית לנטורופתיה.
    מקווה כי עזרתי,
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו