בירור לגבי 2 תוספים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בירור לגבי 2 תוספים
    בן
    04/02/2010

    להלן 2 תוספי מזון שברשותי:

    - Qianbai Biyan Pian (לנזלת כבדה, גלולות אדומות,צנצנת פלסטיק-100 יח').
    - WEILENINGPIAN ,לכבד/קיבה(חומר פעיל - HERICIUM, מארז "ניר-מתכתי",6X3=18 גלולות בצבע חום כהה

    1. שאלה כללית : באיזו מידה כ"א מהן יכולה להזיק?. לגבי הראשונה,נתקלתי במייל של גוף בראשות הבריאות האנגלית,אשר מעלה חשש לנזק לכבד מאחר ומכילה - HERBA SENECIONIS SCANDENTIS )

    2. לגבי השנייה - האם תוכלו למקד אותי באיברים עליהם פועלת ?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בירור לגבי 2 תוספים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולות סיניות

    04/02/2010

    בן שלום רב,
    ראשית מדובר בפורמולות סיניות ולא בצמחי מרפא מערביים, על כן ממליץ לפנות גם לפורום רפואה סינית.
    שנית, הפורמולה הראשונה בטוחה לחלוטין לשימוש ומטרתה- טיפול ראשוני בתסמיני שפעת/ נזלות וכאבי גרון. אין להשתמש בה לתקופה ממושכת (מכאן אולי האזהרה לגבי שימוש לטווח ארוך)
    לגבי הפורמולה השנייה- לא שמעתי עליה וגם לא נראה לי שזהו שמה.
    על כל פנים כנס גם לפורום רפואה סינית.
    בריאת שלמה!
    ד"ר רואי גוניק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו