תת משקל ועצירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת משקל ועצירות
    דניאל
    07/03/2010

    שלום

    שמי דניאל, אני בת 31 , גובה 1.64 משקל 47. ברצוני לעלות במשקל אך אני בפלונטר של עצירות כרונית ותחושת שובע מהירה.

    אני צמחונית למחצה (משלבת ביצים, מוצרי חלב ומעט דגים) ו משתדלת לאכול ארוחות בריאות (לחם שיפון 100% ללא שמרים, טחינה מלאה, ירקות, פירות, גבינות עיזים). אני מאוד שבעה ממזון הבריאות הנ"ל וממש לא מצליחה לעלות. מה גם שמאז המעבר למזון הבריאות יש לי תחושה שהעצירות רק החריפה וממש אין לי תיאבון.

    האם תוכלו לבנות לי תפריט לדוגמא אותו אנסה 1:1 במשך מס' שבועות ואדווח בסופם?

    המון תודה מראש

    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל ועצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל ועצירות

    07/03/2010

    דניאל שלום רב,
    עצירות כרונית יכולה לנבוע כתוצאה מסיבות רבות. לבנות לך תפריא מבלי לבדוק אותך זה כמו ללמוד להיות מציל בהתכתבות.
    על מנת לקבוע מהם המזונות המתאימים לך ביותר עליך לעבור אבחון מקיף לרבות תשאול, אשר יסייעו לקבוע מהם המזונות המייעלים את העיכול ומה מפריע לך.
    עצירות יכולה לנבוע מאי התאמה של מזון זה או אחר, מחסור בשתייה של מים, מצב רגשי הגורם לזה ועוד.
    תחילה, שימי לב לכמות שתיית המים שלך. משקל 47 ק"ג אמורה לשתות 2 ליטר מים ליום. הקפידי על כך ויהיה מעניין לראות כיצד תרגישי. בנוסף, תגיעי לאבחון וייעוץ עם מי מאיתנו בכדי לבנות תפריט הולם לאורח החיים שלך.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו