דיכאון ועוד..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון ועוד..
    דן
    08/05/2010

    שלום.לפני בערך שבועים התחלתי להרגיש כאילו משהו תקןע בגרון(וגם מעט בחילות).ההרגשה היא כאילו כמו אחרי שאוכלים מהר והאוכל נתקע בגרון -אבל אני מקפידה לאכול לאט דווקא(ולשתות מים) .בנוסף,אני מרגישה מאז עייפה ,חלשה,דיכאון ומתח.בעיקר מפריע לי המתח(אני תפוסה,לא רפויה,מרגישה שרועדת),אני מרגישה כאילו אני לא באמת ערה ומחשבות שליליות בראש שלי ופחדים.אני מרגישה כאילו אני יקבל כול רגע התמוטטות עצבים.
    הכול התחיל שבוע בערך לפני שקבלתי מחזור וגם אני חושבת שלקחתי כדורים שהיו מקולקלים.
    מה יכול לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון ועוד..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ועוד

    09/05/2010

    רלי שלום רב,
    מצבך יכול להעיד על מספר דברים ויש לבדוק, לשלול או לאשר את אחד מהגורמים הללו.
    ייתכן באמת מצב של דיכאון הגורם לכל אחד מהסימפטומים שהזכרת. אם זה המצב, עליך לבחון את הסיבה ולראות האם מצדיק טיפול בנפש.
    יכול להיות כיוון שונה לגמרי- וירוס מעיים/ וירוס כללי הגורם גם הוא לסימפטומים רבים מאלו שהזכרת.
    אני ממליץ לערוך בדיקות דם מקיפות, לרבות ספירת דם, תפקודי כבד, בלוטת התריס, וירולוגיה (גם מחלת הנשיקה ו- CMV).
    לאחר התוצאות נהיה יותר חכמים.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו