מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום אשמח לתשובה בנוגע לכמה תבליניםמיסטר תבלין24/06/2010
מה מהתבלינים חובה לבשל לפני שצורכים?
1.קינמון
2.כמון.
3.כורכום
4.אגוז מוסקט.
5.הל
האם מותר לצרוך כמה שרוצים מהתבלינים האלה?או שיש הגבלה וזה יכול להזיק?
זה בעיקרון תבלינים בריאים או לא?
מה שחשוב זה לדעת כמה מותר לצרוך ביום מכל אחד..ואם יש בזה קלוריות
ואם יש סיכוי שזה יעלה רמת סוכר.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תבלינים
30/06/2010שלום רב,
תבלינים אלו כולם בטוחים לשימוש. חשוב להבין שגם התבלין הוא צמח מרפא ומתאים לטיפול בדברים מסויימים ולא לכל אחד.
התבלינים שציינת בטוחים בשימוש בכמיות קטנות. את כל אלו מומלץ לבשל או לשים במים חמים/רותחים למספר דקות לפני שתייתם/ שימוש בהם. למעט כורכום, אותו ניתן לצרוך ישירות.
כאן המקום לציין כי אני תמיד ממליץ לעבור אבחון מוקדם על מנת לדעת אלו תבלינים/ צמחי מרפא יהיהו המתאימים ביותר למשתמש.
לכל מזון ערך קלורי. כאן מדובר בכמויות נמוכות מאוד של קלוריות ואין חשש לעליית רמות סוכר.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך, אני צורך מכל התבלינים האלה
,ckhbho03/07/2010כפית כל כל יום. ללא כל בישול והרתחה, פשוט ממלחיה ישר על האוכל..
נודע לי שאגוז מוסקט זה תבלין מסוכן מאוד
אזהרות – מסוכן בכמויות גדולות!!! אגוז המוסקט מכיל "מירוסטיצאין", חומר רעל העלול לגרום להשפעות נרקוטיות מכיוון והוא עובד על מערכת העצבים המרכזית, מינון גבוה עלול לגרום לדופק מהיר, לחיים אדומות, הזעה, בחילה, הקאות התייבשות כאבים חזקים והזיות כמו סמים. לכן אין לצרוך(פר אדם לא לפי מה ששמים באוכל כ- 10 מ"ג
מאתר בשם diets , סי,או,איי אל.
10 מ"ג זה פירור או שניים לא ? אני רגיל לכפית שלמה.. כדאי להפסיק עם זה רק עם האגוז מוסקט?
ומה זה משנה אם מריתחים או מבשלים את התבלין או שפשוט שמים אותו על האוכל המוכן?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבלינים.. המשך
04/07/2010שלום רב, חלק גדול מהתבלינים אותם אנו אוכלים מפרקים יותר בקלות את איכות המזון שלהם בעת חימום.
אין רעילות בלאכול את התבלינים טרי וללא בישול.
אגוז מוסקט הוא בעל טעם וריח דומיננטים מאוד ויש להשתמש בכמות קטנה. אין צורך לפחד משימוש באגוז זה.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תוספים ובדיקות- האם להפסיק נטילה?
הסתיידות קלה בטבעת מסתם מיטראלי
קמח תירס אורגני לאפייה בפסח
בצקת לאחר ניקוי רעלים וטיפות
טופו המשך לשאלה - מהונדס האם בריא?
טופו על בסיס יומי- האם בריא?
אכילת ירקות למשך כמה ימים ואכילה
שומשום ללא קליפה האם בריא?
יש לי חולשה בזמן האחרון ומים לא עוזרים
שוקולד מריר ואחוז קקאו וסוכר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
