מה הבעיה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה הבעיה ?
    יעל
    30/06/2010

    אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון אני פשוט לא יודעת למי לפנות בנוגע לבעיה

    בת 22 ,מאז נובמבר עליתי 3 ק"ג במשקל ללא שינוי מבחינה תזונתית(יש לציין שאני מודעת למה שאני אוכלת )

    בנוסך לכך יש לי הפרשות מרובות ברמה כזו שאם אני לא שמה תחתונית התחתון שלי פשוט רטוב מההפרשות

    וכמובן יש ריח רע

    בזמן האחרון אני סובלת יותר מחום (ולא בגלל הקיץ) ואני פשוט לא יכולה לסבול אותו -בניגוד לשנים קודמות בהן לא הייתי "משתגעת מהחום"

    ההמנה היא רק באיזור המותניים הבטן והחזה

    כל שאר חלקי הגוף לא הושפעו מהעליה במשקל כלל

    לכן המצב כרגע חסר פרופורציות

    יש לציין שהייתי אצל רופא נשים -הוא שלל כל בעיה אפשרית וגם עשה לי בדיקה

    אני לוקחת גלולות דיאנה מזה 6 שנים כמעט ללא הפסקה

    יש לי בעיות הורמונליות שמתבטאות בשיעור בצוואר

    מה יכולה להיות הבעיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה הבעיה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייה בלתי מוסברת במשקל

    30/06/2010

    יעל שלום רב.
    נראה כי ישנה בעיה הורמונאלית שיש לטפל בה.
    גם סוג הגלולות שאת נוטלת ידועות כ"מעלות במשקל" וכן עצם השינוי במשקל ללא כל שינוי באורך חייך מעיד על שינוי הורמונאלי.
    אני ממליץ לערוך בדיקות דם. יש לבדוק רמות TSH וכן רמות T3, T4 הקשורים כולם לבלוטת התריס ולבלוטת יותרת המוח.
    כמו כן, לבקש בדיקת רמות הורמונאליות- טוסטסטרון, אסטרוגן, פרוגסטרון.
    על מנת לתת מענה מדוייק בראי הרפואה הטבעית עלי לבדוק אותך ולאבחן את המצב לעומקו.
    תתחילי בבדיקות אלו ותחזרי אלינו.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יעל
    01/07/2010

    הייתי היום אצל הרופא ומסתבר שעשיתי בדיקות תפקוד בלוטת התריס וכן בדיקות הורמונליות
    T3,4 ,והכל תקין ,כמו כן הייתי אצל רופא נשים וגם מבחינתו הכל תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות הורמונליות

    04/07/2010

    אבקש שתצייני את המספרים של הבדיקות.
    בנוסף, יש להסתכל על כל הבדיקות. לעתים מה שנראה לרופא כנורמאלי מעיד על בעיה בראי הנטורופתיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו