נזלת אחורית ושיעול מכחכח-עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזלת אחורית ושיעול מכחכח-עזרה בבקשה
    שושית
    29/07/2010

    שלום רב, בת 63. לוקחת לוסק בגלל ריפלוקס. אני סובלת בחודשיים האחרונים מכיחכוח בגרון בעיקר בשכיבה. איבחון בינתיים שלל דלקת ריאות ובעיות אחרות בלוע או בגסטרו. אני מחפשת דרך לטיפול בנזלת האחורית המדכאת הזאת הגורמת למין גוש מעצבן נזלתי ממש באמצע הגרון (בשקע של הגרוגרת) ובשיעול שעולה ממנו. אין לי צרבות ולא דלקת בגרון.
    הושיעו !!!!
    תודה שושיץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת אחורית

    02/08/2010

    שושית שלום רב,
    ראשית אמליץ לך לנסות חודש ימים ללא מוצרי חלב כלל (גם לא החלב של הקפה). אני מוצא כי רוב האנשים רגישים למוצרי חלב בדרגות שונות וייתכן כי גם את (זאת גם אם תמיד אכלת מוצרי חלב והבעיה החלה לאחרונה)
    דבר נוסף, עליך לבדוק עד כמה הלוסק באמתץ מתאים לך. מכיוון שמדובר בתרופה נוגדת חומצה, הדבר פוגע במערכת העיכול וכן יכול לגרום להופעת ליחה.
    תבדקי את טיבה והתאמתה של תרופה זו עבורך.
    אחרי חודש ימים ללא מוצרי חלב כנראה תופתעי עד כמה טוב ניתן להרגיש.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו