קנדידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה
    דינה
    16/08/2010

    שלום. יש לי קנדידה ברמה של 4 שהיא רמה גבוהה. זה מתבטא בכאבי בטן, אלרגיה חזקה, סינוסיטיס כרוני, חולשה ועייפות ועוד.אני כבר 3 חודשים מקפידה על תזונה לקנדידה ללא שמרים סוכרים תירס וסויה וגם לאחרונה ללא גבינות וחלב כמו כן לוקחת קולורקס +פרוביוטיקה . עכשיו סיימתי לקחת קולורקס (2 חבילות לקחתי) וממשיכה עם הפרוביוטיקה. בנוסף אני לוקחת משקה אינטרא כבר למעלה משנה ואני מרגישה שהוא חיזק אותי.
    אני עדיין לא מרגישה שיפור משמעותי בסימפטומים של הקנדידה עדיין יש אלרגיה, עדיין קצת כאבי בטן וסינוסיטיס.
    מה לעשות? האם להמשיך עם התזונה לקנדידה עוד? ואם כן אז עוד כמה זמן? ומה עם תוספים? להמשיך לקחת משהו? האם יתכן שהאינטרא מפריעה בטיפול של הקנדידה? אני לא רוצה להפסיק אותה כי אני מרגישה שהיא נתנה לי קצת כוחות בשנה האחרונה.
    מתי כדאי לי לעשות בדיקה חוזרת של הקנדידה?
    תודה
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    17/08/2010

    דינה שלום רב,
    קנדידה היא בעיה די מורכבת על מנת לטפל בה באמצעות הפורום. באופן עקרוני ממליצה לך להגיע לאבחון מסודר בנושא כדי להבין יותר לעומק באיזה מצב את. יתכן ויש צורך לשנות או להפסיק חלק מהתוספים.
    בברכה,
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ואחות מוסמכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו