איך "מרוקנים" את בלוטת הרוק ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך "מרוקנים" את בלוטת הרוק ?
    שושית
    18/08/2010

    שלום רב, יש לי בלוטת רוק נפוחה מתחת לאוזן ימין. היא מתנפחת יותר בזמן האכילה ולאט לאט יורדת הנפיחות אחר כך . אבל היא נשארת נפוחה. רופא א.א.ג שלח אותי לעשות US והעלה שלוש אפשרויות : אבן בבלוטה (כמו אבנים בכליות למשל), חזרת (כנראה שלא כי הבלוטה מתרוקנת מעט אחרי האוכל וחוץ מזה היתה לי חזרת בילדותי) או דלקת . אם זו דלקת הוא ימליץ לי לקחת אנטיביוטיקה. לגבי אבן - היא תצא כנראה. מתישהו. בינתיים אין לי עדיין תור ל_US והמקום מציק לי מאד. בבקשה, האם יש לכם עצה איך לטפל בזרור התרוקנות הבלוטה ? דחוף ! תודה רבה. שושית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לרוקן את בלוטת הרוק

    24/08/2010

    שושית שלום רב,
    בלוטת הרוק ניתנת "לריקון" על ידי עיסוי מרומי של הבלוטה וכן על ידי "ניקוי" גופך מפסולת באמצעות תזונה מאוזנת, דלת סוכרים, תחליפי סוכר מלאכותיים, מוצרי קמח ומוצרי חלב.
    מומלץ להתחיל כבר בתזונה עתירת ירקות, בעיקר ירוקים ולהרבות בשתיית מים המסייעים לשטוף את כל המערכת הלימפתית.
    אני ממליץ כמו כן על שתי תרופות הומיאופתיות אפשריות לייעול ניקוז הבלוטה
    R60 של חברת רקווג או לימפומיוסוט של חברת HEEL אותם יש ליטול על פי הוראות היצרן ואלו מסייעות עד מאוד
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך "מרוקנים" בלוטת רוק ?

    שושית
    24/08/2010

    תודה רבה מאד על תשובתך. אכן אשתמש בהמלצותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו