שמן לבנדר לכף היד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמן לבנדר לכף היד
    מיכל
    29/08/2010

    שלום רב,
    בעקבות שימוש במסיר שומנים ללא כפפות נפגעה כף יד ימין שלי. בשליש העליון של האצבע האמצעית יש לי מעין בליטה בצבע לבן מתחת לעור שגם מכאיבה. וכעת, לאחר שלושה שבועות גם כואבת כל היד. טיפול ביומובט שהמליצה רופאת עור לא עזר כל כך. ביום שישי, בחנות טבע עדן, הומלץ לי לעשות אמבטיות עם שמן לבנדר נקי של פרימורה. במקביל גם מרחתי ישר על האצבע וגם בבסיס כף היד היכן שכואב וזה דווקא עזר לכאבים. האם אפשר להמשיך גם במריחה ישירה על העור במקביל לאמבטייה עם מים? האם זה לא מסוכן למרוח ישירות על העור? אם ניתן לשפר את המצב גם באמצעי אחר אשמח לדעת. כרגע היד כואבת ואני לא מעוניינת להמשיך עם תרופה עם סטרואידים.
    בתודה מראש, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן לבנדר לכף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן לבנדר

    30/08/2010

    מיכל שלום רב,
    שמן לבנדר בטוח לשימוש גם לטווח ארוך וגם במריחה מקומית. ההמלצה שקיבלת במקומה ויש לעקוב אחר הנחיה זו.
    במקביל, יש להשתמש בהומיאופתיה- ARNICA 30C אותה יש ליטול בכדוריות למציצה, 3 כדוריות מתחת הלשון, 3 פעמים ביום עד הטבה. אז יש להוריד במינון וכאשר הבעיה נפתרת להפסיק לחלוטין.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו