מחזור ורפואה סינית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור ורפואה סינית
    ניר
    30/08/2010

    שלום רב, אני כעת מטיילת בסין מזה כ5 חודשים.לפניי חודש וחצי נטלתי את הגלולה האחרונה למניעת הריון(סהכ לקחתי 12.5 שנים ללא הפסקה) המחזור הגיע מיד אחרי הגלולה ומאז לא קיבלתי 6 שבועות.הייתי אצל גניקולוג שבדק אותי ואמר שהכל בסדר ואני יכולה או לקחת כדורים לזירוז או להמתין.לפניי הגלולות היה לי סדיר מאוד והרופא העריך שכך יחזור להיות תוך תק' זמן מסוימת. אני מאוד רוצה להרות...
    מצאתי באיזור המלון מרכז רפואי מקומי והייתי אצל רופא סיני היום,תשאל אותי יחסית מעט ומדד לי דופק ואז אמר שהבעיה היא שהאיזור של הרחם שלי קר מאוד,הוא גם הסתכל לי במפרק של היד(בין האגודל לזרוע) ושם היו לי ורידים בולטים כאלו שלדבריו מעידים על קור.....בשלב ראשון נתן לי אבקת צמחים ,לקחת 3 פעמים ביום בערבוב עם מים רותחים ואמר לי לחזור עוד 3 ימים ,גם אם יגיע הווסת וגם אם לא ואז כנראה הוא יעשה לי דיקור-הוא רוצה קודם שהאיזור יתחמם.הוא לא נשמע שרלטן אבל הייתי שמחה לדעת מה דעתך על מה שאמר? האם מנסיונך צמחים ודיקור מחזירים מחזור לסדירותו?אציין כי כעת אני אחרי גלולות ולפניי שלקחתי גלולות היה לי מחזור ממש ממש סדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור ורפואה סינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור ורפואה סינית

    07/09/2010

    אלה שלום רב,
    דבריו של הרופא הסיני נשמעים הגיוניים.
    אינני יודע מה הוא רקח- את יכולה לשאול אותו אודות המרכיבים ושם הפורמולה.
    יחד עם זאת, מצב זה של קור ברחם הוא מאוד שכיח לאחר נטילה ממושכת של גלולות.
    ממליץ לתת לזה הזדמנות.
    בנוסף, מומלץ לחכות לפחות 3 חודשים לאחר סיום נטילת גלולות לפני כניסה להריון.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו