לציטין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לציטין
    דליה
    05/10/2010

    אני בגיל 56,כבר חודש אני נוטלת לציטין סויה 1770 מג לכמוסה.רמת כולסטרול 294 ,הפסקתי לפני חודש סטטינים עקב כאבי שרירים.היום קראתי באתר שכמות הלציטין המומלצת לאישה הינה 425 מג.ביומיים האחרונים יוצאים לי בעיקר ברגליים מין עקיצות מגרדות.אני לא יודעת על מה לחשוב.אני נוטלת בנוסף כשבועיים אינזימים ZYMKAL
    האם יש כאן בייה כלשהי? האם בנוסף אפשר לקחת נוסטרול לכולסטרול או משהו אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לציטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לציטין - תגובה

    06/10/2010

    דליה שלום רב.
    הכמות המומלצת של לציטין ליום היא כאשר הכל תקין. בטיפול עליך תמיד ליטול כמות גבוהה יותר על מנת להשלים חסרים תזונתיים.
    אינני מכיר תגובה שלילית לציטין בצורת עקיצות/ עיקצוצים ולכן לא נראה כי מדובר בלתיטין כגורם לזה.
    ZYM KAL מוצר מצויין לשיפור ייצור אנזימי העיכול וגם הוא איננו אלרגני.
    למרות שעבר חודש, יכול להיות שחומרי הלוואי של הסטטינים משתחררים מגופך כעת והתגובה היא ברגליים.
    לגבי נוסטרול, גם הוא מוצר טוב מאוד וניתן לקחת אותו בשילוב עם התוספים שאת נוטלת.
    יש לחכות לפחות 6 חודשים של שימוש במוצרים, לפני בדיקה חוזרת לכולסטרול.
    כמו כן, חשוב לעסוק בפעילות גופנית יומית על מנת לסייע בהורדת הכולסטרול והעלאת הכולסטרול הטוב.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו