מתח קטלני ואלים,תרופה כימית ותמצית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתח קטלני ואלים,תרופה כימית ותמצית
    רני
    15/11/2010

    שלום רב,

    כתוצאה מהפרעת חרדה חריפה שגורמת לי למתח פיזי קטלני בכל הגוף ועקב הכישלון הטיפול התרופתי (ויאפקס כרגע 150 מ"ג, אך ניסיתי גם כמויות גדולות יותר) החלטתי ללכת לנטורופת
    שפגשתי בבית טבע, הוא נתן לי מולטי ויטמין ותמצית מכל מיני צמחים. כאשר כל זה מבוסס על הטיפול התרופתי.
    לאחר התייעצויות עם פסיכותרפיסטית והפסיכיאטר הגעתי להבנה שהמינון שאני לא לוקח הוא חסר השפעה, ואם גם ככה אני מתלונן שהתרופה לא עוזרת ובנוסף יש לה רעילות ועדיף יהיה להתמיד בתמצית שאולי ללא התרופה תעבד בכלל טוב יותר.
    אך לאחר שיחה ממושכת איתו, הוא התעקש שאני כן צריך להמשיך עם הטיפול התרופתי
    בנוסף לתמצית ואף לעלות ל 225 מ"ג (המינון שלקחתי בתחילת הטיפול הנטורופאתי)
    אחת השאלות שעולות בי, היא אם הנטורופתיה היא כזו טובה, למה היא לא יכולה לתמוך בבעיה שלי באופן בלעדי ולמה אני צריך עוד את התרופה המיותר הזו.
    אני ממש מבולבל כבר.
    רב תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתח קטלני ואלים,תרופה כימית ותמצית - תגובה

    17/11/2010

    רני שלום רב,
    הרפואה הנטורופתית יעילה ועוצמתית מאוד. ניתן באמצעות צמחי מרפא ותוספי תזונה לשפר עד מאוד את מצבו הנפשי של אדם, גם במצבים קשים.
    הרפואה הפסיכיאטרית איננה תומכת (לפחות לא בגלוי) ברפואת הצמחים ולכן תמיד תמליץ על שימוש בתרופה הרגילה.
    מכיוון שאנו חיים במדינת חוק ובה חוקים גם בדבר הטיפול בבעיות נפשיות, הוא תחת הרפואה הפסיכולוגית ופסיכיאטרית, רובנו כפופים להנחיות הרופא. המלצתי היא שבמידה ועדיין לא התחלת את הטיפול הרפואי, אז תיתן לצמחי המרפא פרק זמן של כחודש ימים למדוד את השפעותיו. היה ותראה כי טוב, תוכל לוותר על התרופה (בהיוועצות עם הרופא). היה והתחלת את הטיפול, ניתן לשלב (יש לבדוק שאין קונטראינדיקציה בין הצמחים לבין התרופות) את השניים וככל שהמצב משתפר, להוריד בפיקוח את התרופה.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזק למוח ולמה התמצית לא מספיקה בלבד

    רני
    21/11/2010

    שלום רב,

    תודה על תגובתך.
    רציתי לחדד ולהתחדד פה על עוד דבר או שניים.
    כמו שאמרתי אני כבר מטופל בתרופה אצל הפסיכיאטר והוא דווקא המליץ לי להפסיק את התרופה, הוא אמר היא גם לא עוזרת לך ואולי כדי גם להתנקות אחרי הרבה שנים עם תרופות. הוא בכלל לא היה נגד התמצית הטבעית.
    ודווקא הנטורופת רוצה שאשאר עם התרופה.
    זה מה שגורם לי לחרדה ובלבול. אמרתי גם לנטורופת שהתרופה בקושי עוזרת לי והוא רוצה שאשאר עם המינון הנמוך הזה. נמוך אבל עדיין תרופה.
    אני מצדי גם מרגיש שהתרופה שורפת לי את המוח. מילא היתה עוזרת. אבל גם לא עוזרת וגם הורסת את המוח.
    לא הבנתי למה הנטורופת רוצה שאמשיך עם התרופה, אם אני אומר לו שהיא בקושי תומך בי ב 10 אחוז, וגם אם הוא כל כך מאמין בנטורופתיה, למה התמצית לא מספיקה בלבד.
    רב תודות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזק למוח ולמה התמצית לא מספיקה בלבד - תגובה

    25/11/2010

    רני שוב שלום,
    הנטורופת מתוקף החוק אינו יכול להמליץ על הפסקת תרופה פסיכיאטרית. היה והפסיכיאטר יפסיק לך את התרופה, אני מניח שהנטורופת לא יתנגד וידע כיצד להתמודד עם זה.
    בהצלחה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו