מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכולםבלה14/01/2011
יש לי שאלה : אסביר בצרה מה הבעיה ומה נטורופתית הסבירה לי :
אני סובלת וגזים רבים מאוד (ולא נעימים) כבר ששנתיים אם לא יותר , אך לא ידעתי אף פעם ממה זה נובע , לאחר מספר סקרים ובדיקת עצמי , גיליתי שכל פעם שאני אוכלת מתוק (שוקולד , מאפים , כל דבר מתוק) זה גורם לגזים דקות ספורות לאחר מכן . לא נעים כלל ! התייעץתי עם נטורופתית שאמרה שכדאי לי לשתות תה או מי נענע , להימנע מסוכרים אך היא כבר לא בארץ , אז שאלתי אותה מה יכול להיות תחליף לממתקים אלה ? כי אני אוהבת מתוק , בצד אחד אני סובלת מזה , ובצד שני לא רוצה לוותר על מתוק , זה הכיף שלי : האם ניתן לאכול מתוקים ללא סוכר ? עוגיות ללא סוכר , שוקולד ללא סוכר ? לא כל יום אך מידי פעם כשבא לי מאוד ? או אם יש המלצה אחרת אשמח לדעת
זה לא היה כזה ב"קצרה" אך השתדלתי :)
תודה רבה מראש , שבת נפלאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכולם - תגובה
16/01/2011בלה שלום רב,
התופעות שאת מתארת קשורות לתגובה שיש למערכת העיכול שלך לסוכרים, קמח (יתכן גם גלוטן) וחומרים מעובדים שבמזון.
כל זאת על פי התיאור שלך. לכן בכדי לטפל בזה, מומלץ להמנע ממזונות אלו ולמצוא תחליף בצורת פירות, אגוזים, שקדים, מזונות בצורתן הטבעית ומינימום סוכר. כל תחליפי הסוכר אינם טובים ואף עלולים להיות מזיקים.
אני ממליץ לך לגשת לאבחון מקיף ולבסוף גם לקבל המלצות על אורך חיים נכון ומותאם לך.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
בלה17/01/2011קודם כל תודה על התשובה ,
האמת שלגבי קמח , אני אוכלת רק קמח מלא , קל , שיפון , דגנים ..... גם בקרקרים אם אני אוכלת זה בטח לא לבן
לא הבנתי למה הגלוטן קשור : זה לא חלבון הקמח?
העניין הוא שפירות שקדים , וכל השאר , בכלל לא מגרה אותי בתוך נישנוש , אני פשוט לא "נופלת" מזה משהו אחר אולי ?עוגיות ללא סוכר , שוקולד ללא סוכר , לא מתכוונת לאכול את כל יום , אני גם ככה בתהליכי הרזיה , וירדתי יפה עד כה בזכות עצמי , אך אם כבר אני מנשנשת משהו , אז שיהיה לטעמי ושארגיע את נפשי מידי פעם :) זה תיסכל אותי לקורא כל מהש כתבת , לא נשאר לי כלום בקיצור :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תוספים ובדיקות- האם להפסיק נטילה?
הסתיידות קלה בטבעת מסתם מיטראלי
קמח תירס אורגני לאפייה בפסח
בצקת לאחר ניקוי רעלים וטיפות
טופו המשך לשאלה - מהונדס האם בריא?
טופו על בסיס יומי- האם בריא?
אכילת ירקות למשך כמה ימים ואכילה
שומשום ללא קליפה האם בריא?
יש לי חולשה בזמן האחרון ומים לא עוזרים
שוקולד מריר ואחוז קקאו וסוכר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
