שלום לכולם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם
    בלה
    14/01/2011

    יש לי שאלה : אסביר בצרה מה הבעיה ומה נטורופתית הסבירה לי :
    אני סובלת וגזים רבים מאוד (ולא נעימים) כבר ששנתיים אם לא יותר , אך לא ידעתי אף פעם ממה זה נובע , לאחר מספר סקרים ובדיקת עצמי , גיליתי שכל פעם שאני אוכלת מתוק (שוקולד , מאפים , כל דבר מתוק) זה גורם לגזים דקות ספורות לאחר מכן . לא נעים כלל ! התייעץתי עם נטורופתית שאמרה שכדאי לי לשתות תה או מי נענע , להימנע מסוכרים אך היא כבר לא בארץ , אז שאלתי אותה מה יכול להיות תחליף לממתקים אלה ? כי אני אוהבת מתוק , בצד אחד אני סובלת מזה , ובצד שני לא רוצה לוותר על מתוק , זה הכיף שלי : האם ניתן לאכול מתוקים ללא סוכר ? עוגיות ללא סוכר , שוקולד ללא סוכר ? לא כל יום אך מידי פעם כשבא לי מאוד ? או אם יש המלצה אחרת אשמח לדעת

    זה לא היה כזה ב"קצרה" אך השתדלתי :)

    תודה רבה מראש , שבת נפלאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם - תגובה

    16/01/2011

    בלה שלום רב,
    התופעות שאת מתארת קשורות לתגובה שיש למערכת העיכול שלך לסוכרים, קמח (יתכן גם גלוטן) וחומרים מעובדים שבמזון.
    כל זאת על פי התיאור שלך. לכן בכדי לטפל בזה, מומלץ להמנע ממזונות אלו ולמצוא תחליף בצורת פירות, אגוזים, שקדים, מזונות בצורתן הטבעית ומינימום סוכר. כל תחליפי הסוכר אינם טובים ואף עלולים להיות מזיקים.
    אני ממליץ לך לגשת לאבחון מקיף ולבסוף גם לקבל המלצות על אורך חיים נכון ומותאם לך.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    בלה
    17/01/2011

    קודם כל תודה על התשובה ,

    האמת שלגבי קמח , אני אוכלת רק קמח מלא , קל , שיפון , דגנים ..... גם בקרקרים אם אני אוכלת זה בטח לא לבן

    לא הבנתי למה הגלוטן קשור : זה לא חלבון הקמח?
    העניין הוא שפירות שקדים , וכל השאר , בכלל לא מגרה אותי בתוך נישנוש , אני פשוט לא "נופלת" מזה משהו אחר אולי ?עוגיות ללא סוכר , שוקולד ללא סוכר , לא מתכוונת לאכול את כל יום , אני גם ככה בתהליכי הרזיה , וירדתי יפה עד כה בזכות עצמי , אך אם כבר אני מנשנשת משהו , אז שיהיה לטעמי ושארגיע את נפשי מידי פעם :) זה תיסכל אותי לקורא כל מהש כתבת , לא נשאר לי כלום בקיצור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו