שלום , כשאין שמש אני לא מרגיש טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום , כשאין שמש אני לא מרגיש טוב
    שמש
    29/01/2011

    וזה לא קשור לאור או למצב רוח ירוד בגלל חושך..

    פשוט צריך ממש את השמש על הגוף שלי (פנים, חזה, צוואר, ידיים רגליים) למשך 20 דקות ביום ורק אז מרגיש בסדר..

    אם אין שמש מספר ימים הגוף נהיה קשה, ישנם כאבים ,סחרחורות, קליקים כואבים, התכווצויות. זרמים בגוף והרגשה רעה ולא נעימה.
    וכמו כן מתחיל להיות סגול מתחת לעיניים וחוסר שקט.

    רק החשיפה לשמש כ 20 דקות ,חצי שעה . פותרת את כל זה. ונותנת תחושת רווחה למשהו כמו יומיים וישנה הקלה גדולה.

    בזמן החשיפה השרירים דופקים עד שהם נרגעים וזה כנראה תהליך הריפוי של השמש..

    חייב לדעת למה זה.
    ואיך אפשר לדמות את זה כשאין שמש.

    עליי לציין שזה לא קשור לויטמין D כיוון שלא חסר ולוקח כל יום 1500 יח"ד בטיפות.
    כשיש חשיפה לשמש הריפוי הזה הוא מיידי תוך 20 דקות עד חצי שעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום , כשאין שמש אני לא מרגיש טוב - תגובה

    02/02/2011

    שלום רב
    אני חייב לומר כי זו תגובה גופנית מאוד יפה, אם מילה זו מתאימה. גופך מגיב לקרני השמש וזקוק להן כחלק מהשמירה על איזון הגוף.
    קיימות קרני שמש מאוד חשובות המסייעות לוויסות טמפרטורה ושמירה על אלסטיות הרקמות, אחת החשובות היא F.I.R אינפרה אדום רחוק.
    ייתכן וגופך לא מצליח לשמר את האנרגיה של קרנים אלו.
    בכל זאת אמליץ לעלות את כמות ויטמין ה-D ל- 5000 יב"ל ליום וכן להתעניין בתכנולוגיית F.I.R של חברת ניקן, אותה ניתן לרכוש בצורת תחבושות, פרטי לבוש ועוד ואילו יסייעו לך לשמר את האנרגיה הזאת לטווח ארוך יותר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שאתה אומר זה

    שמש
    03/02/2011

    שהגוף מגיב טוב לחום של קרני השמש ,זה משפר את זרימת הדם וככה מסתדר המצב?

    מה שחסר לי זה קרני F.I.R ? אם זה בגלל זה, הגוף מצליח לשמר את האנרגיה של קרנים אלו ליומיים בלבד.. לאחר מכן כל התופעות חוזרות ורק חשיפה לשמש תסדר עניינים.

    אז לחפש ביגוד בטכנולוגית F.I.R ? וזה אמור לעשות את העבודה שהשמש עושה?

    בקשר לויטמין די 5000 יח"ד זה לא המון? כשחסר הרופא נותן 2000 יח"ד ליום. וכשמתייצב (על 32 נ"ג ומעלה) הוא מוריד ל1000 ל יח"ד כדי לשמור על הרמה.

    לא תהיה הרעלה מכמות כזאת?

    תודה רבה על הכיוון. לא הייתי מוצא את זה לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו