תזונה נגד חולשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה נגד חולשה
    אנונימית
    20/02/2011

    אני בת 22 , לוקחת כ7 חודשים גלולות נגד הריון לצורך טיפול בחוסר איזון הורמונלי.
    אני מרגישה חולשה כללית כבר כמה חודשים ,בערך במקביל לנטילת הגלולות , וקראתי הרבה על שימוש בגלולות והבנתי שזה יכול לגרום לחולשות ולאי ספיגה של ויטמנים מסויימים וכי ייתכן וזה הגורם להרגשתי.

    חשבתי קצת על הנושא ,אולי כדאי לוותר על הגלולות אבל החלטתי להמשיך כי התועלת שאני מקבלת מהם רבה והם פתרו לי המון בעיות מטרידות שהיו לי בעבר בגלל ההורמונים .
    אני עושה בדיקות למעקב כל כמה חודשים והתוצאות תקינות מלבד B12 שאותו אני לוקחת כתוסף מדי יום.ולא נראה כי יש בעיה כלשהי.

    סה"כ אני אוכלת בריא, המון ירקות ,גבינות, דברים מחיטה מלאה.
    רציתי לשאול על מה כדאי להקפיד בתזונה למקרים של חולשה?
    מה כדאי לאכול , מה פחות מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה נגד חולשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון הורמונלי

    אלון מרבר
    22/02/2011

    אנונימית יקרה שלום,
    התשובה בגוף שאלתך.אמרת שהתחלת להרגיש חולשה מאז תחילת נטילת הגלולות.
    ישנו סיכוי שזה גם מקרי ושהסיבה היא אחרת ולכן הייתי ממליץ לך לפנות למטפל מוסמך שיתשאל לעומק,יאבחן ויבנה טיפול (תזונה,צמחי מרפא וכו') שיתאים לך באופן ספציפי.
    במקרה של חוסר איזון הורמונלי,ישנם צמחי מרפא הפועלים בצורה עדינה וטובה יותר מהגלולות.חוץ מזה אין להם תופעות לוואי כמו של הגלולות.
    לגבי בדיקות הדם,ישנם פקטורים רבים שלא ניתן לראות בבדיקות אלו.
    בהצלחה!

    אלון מרבר
    Cl.H נטרופתיה וצמחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו