שמן אורגנו...חשד לקנדידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמן אורגנו...חשד לקנדידה
    אני
    21/04/2011

    שלום רב,

    לפני כשנה וחצי היו לי תופעות חוזרות של חום גבוה ושלשולים ללא סיבה נראית לעין.
    ביצעתי בדיקות רבות ביניהן קולונקופיה וגסטרוסקופיה ולא נמצא כלום.

    בבדיקות דם ESR גבוה מאוד כ-100
    וראומטיד פקטור מוגבר.

    במשך התקופה הזאת יש לי דלקת תמידית בטבור ולעיתים דימום לא מוסבר.
    דלקות חוזרות בנרתיק. ודלקות בגרון.

    לפני שנתיים עברתי קיצור קיבה , השלתי כ-45 קילו ממשקלי ובשנה האחרונה העלתי 20 ק"ג ללא סיבה מוצדקת.

    אני נוטלת כבר למעלה משנה אומפרדקס Z 20 מ"ג מידי יום באופן קבוע.

    קראתי על הקנדידה...וחשבתי שאולי זאת הבעיה.

    התחלתי לקחת שמן אורגנו פראי 2 כמוסות ביום.
    האם זה בסדר לקחת למרות שהאבחון אינו מוחלט?

    הברזל שלי ממש נמוך...וויטמין D אין לי בכלל בגוף.

    מה כדאי עוד לקחת?

    מה דעתכם?

    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן אורגנו...חשד לקנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי משהו...

    אני
    21/04/2011

    אני סוכרתית כי בעבר היה לי קושינג המחלה (עודף היסטרי של קורטיזול בגוף).

    לאחרונה שוב עלייה קלה ברמות הקורטיזול.

    סוכר גבולי עם כדורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו