זקוקה לייעוץ לגבי סבוריאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לייעוץ לגבי סבוריאה
    יעל
    22/04/2011

    שלום,
    אני בת 26 וסובלת שנים רבות מסבוריאה ונשירה הולכת ומחמירה. מטפלת באמצעות הומאופתיה, אך לא רואה תוצאות עקביות שמחזיקות לטווח ארוך, אלא רק כאלה מרגיעות את המצב באופן זמני
    .
    מה לדעתכם הדרך הטובה ביותר לטפל במקרה כזה?

    יש לציין שאני סובלת גם ממעי רגיז.
    כל בדיקות הדם- תקינות.

    האם נטורופתיה יכולה להביא לי את הטיפול הטוב ביותר?

    תודה, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לייעוץ לגבי סבוריאה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    29/04/2011

    יעל שלום רב,
    אם המדובר רק בקשקשים אזי התופעה נקראת סבוראה, אבל אם מדובר בתופעה דלקתית אשר מציקה כגון גרד וכו' אזי המדובר בסבוראיק דרמטיטיס.
    סבוראה הינה תופעה עיקשת ורק שימוש בשמפו ובקרמים לא יעזור להעלים את התופעה. יש לשלב גם טיפול פנימי.
    לגבי תזונה - שילוב בין דגנים לקטניות יכול להיות מועיל ושימוש בשמנים בכבישה קרה .
    מומלץ גם מזון עשיר בביוטין כגון: דגנים מלאים, אגוזים, קטניות ודגים. ניתן להשתמש גם בצמחי מרפא.
    במידה ותרצי לעבור אבחון וקבלת טיפול אישי בהתאם את מוזמנת ליצור עימי קשר. קשה מאד לטפל בסבוראה או סבוראיק דרמטיטיס דרך האינטרנט.
    ועוד טיפ נוסף - בסבוראה חשוב לחפוף את השיער מידי יום.
    בברכה,
    מיכל לזרוביץ, M.A N.D אחות מוסמכת ונטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו