חבלה בראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חבלה בראש
    שגיב
    18/07/2011

    שלום, נפגעתי בראשי כתוצאה מנפילה מגובה לפני כחודש והיה לי שבר בבסיס הגולגולת, בעקבות הנפילה אושפזתי בביהח,עברתי שלושה סיטי,הראשון והשני בהפרש של חמש שעות והשלישי לפני השחרור מביהח,ארבעה ימים אחרי אישפוזי.
    הסיטי האחרון שעשיתי העלה את הממצאים הבאים:קונטוזיה מוחית פרונטלית דו צדדית,יותר משמאל. ושבר מרוסק טמפורלי ומסטואידלי ימני עם פרגמנטים מרובים המנותקים מהעצם ומלאות בתאי המסטואיד הקדמיים הימניים. השבר מערב גם את העצם הטמפורלית הימנית עם קומפרסיה של פרגמנט גרמי המנותקת משאר העצם.זה סיכום ממצאי הסיטי ראש הרביעי שביצעו לי.כיום,חודש אחרי הפגיעה אני סובל מסחרחורות,לא שומע באוזן ימין וכן אבד לי חוש הריח. מה בעצם אומרים הממצאים האלו?מה משך ההחלמה מפגיעה שכזו,לאור הממצאים האלו? האם יתכן שיש מקום להתערבות כלשהיא?מה מומלץ לעשות כעת?איך לשפר מצבי?
    כמו כן רציתי לשאול האם יש סיכוי שאחזור לשמוע באוזן ימין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבלה בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה בראש - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    20/07/2011

    יש לפנות לרופא א.א.ג על מנת שיבדוק ויטפל לפי צורך. פרט לכך אנא פנה לדר' גיא רוזנטל שהינו מומחה לטראומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו