חבלת ראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חבלת ראש
    tony
    18/07/2011

    שלום רב!
    אני רופא במקצועי , בן 41, בריא ורציתי לשאול דווקא שאלה לגבי..-
    שלשום החלקתי על הרצפה , נפלתי ונחבלתי בראש חבלה די רצינית . ללא איבוד הכרה אך היתי די מטושטש מספר שניות . לאחר מכן הופיע כמובן נפיחות במקום החבלה (קודקוד שמאל ) ויחד איתו התפתח כאב ראש אך בצד הנגדי לחבלה (צד פריאטלי ימין) . מאז כאב זה מלווה אותי כל הזמן . אין שום תלונה או סימן נוירולוגי בבדיקה , לא בחילה ולא סחרחורת אך כאבי הראש בצד הנגדי למכה ממשיך . אין כאב צואר ואין החמרה בהנעת הצואר . כן יש החמרת הכאב בvalsalva כמו שעול , התעטשות, הרמת משא . שאלתי - האם יש לי סיבה לדאוג ולעשות בירור (דימום? ) או שזה התפתחות סבירה של סוג זה של חבלה ועם קצת NSAIDS יעבור ?
    בכבוד רב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבלת ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלת ראש - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    20/07/2011

    במידה והכאב ממוקד ומתגבר במגע הייתי מציע להמשיך במעקב בלבד.
    במידה והכאב הולך ומתגבר ובמיוחד אם מלווה בשינוי במצב ההכרה, הפרעה בשפה, בחילות והקאה וכו' הייתי שוקל ביצוע CT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו