מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ארנולד כיארי 1אמא02/09/2011
שלום
יש לי תינוק בן שנה ובתקופה האחרונה עברנו בדיקת mri לצוואר ולראש ,ועד עכשיו לא נתנו לנו תוצאות, אבל היינו בבדיקת מנגנון בליעה בכפר סבא ושם ראה הרופא את הדיסק ואמר שכנראה יש לו ארנולד כיארי 1 קל ,ולא הסביר לנו מה זה ואמר להפנות לניורוכירורג ,ולתור יש המון זמן ,אז מה אמור להיות זה ? מה אפשר לעשות ? ומה הסימפטומים לזה ? והאם מפריע על התינוק ,הוא יש לו איחור התפתחותי ובעיות בקוארדינציה ,האם ניתוח יעזור לתינוק שלי או שאין מה לעשות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארנולד כיארי 1 - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק03/09/2011בתסמונת זו מטפלים אך ורק כשיש תסמינים ובמרבית המקרים היא רנטגנית בלבד ולא סימפטומטית.
הייתי מתייעץ עם דר מוני בניפלא בהדסה שהינו מומחה לנוירוכירורגיית ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח הMRI
אמא09/09/2011שלום
קבלנו את הפענוח של הבדיקה MRI לראש ולצוואר ואומר המומחה שאין לו שום דבר וכול הצילומים תקינות ,אבל ליתר בטחון לעשות בדיקת CT ,השאלה היא האם בדיקת סי טי היא יותר מדויקת ויכולים לראות דברים שלא רואים ב MRI או מה ?והאם כדאי נעשה את הבדיקה או לא ?
והאם יכולים לזהות שיש לתינוק תסמונת מסויימת דרך הבדיקות הללו ? (תסמונת ויליאמס)
אנחנו בתהליך לקבוע תור אצל הרופא יוסף אבל זה לוקיח המון זמן איך יכולים לקבוע תור כמה שאפשר מוקדם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח הMRI - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק11/09/2011בדרך כלל MRI עדיפה על CT
מומלץ להיפגש עם דר בניפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

