שאלה לד"ר יצחאיק. בדבר ניתוח.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר יצחאיק. בדבר ניתוח.
    לאה
    09/05/2012

    לפני שנה וקצת עברתי ניתוח מננגיומה שישבה מאחורי עין שמאל וכן על העצם. בניתוח הוסר הגידול כמעט במלואו (מלבד חלק קטן שנשאר ליד העצב של העין), וכן העצם שמאחרי העין.(שמו לי טיטניום לחיבור). מאז ועד היום אני סובלת מכאבים בראש, סחרחורות, בלבול מסויים, ומה שמפריע לי ומטריד אותי יותר הוא כאבים בעין שמאל, כאשר בזמן מאמץ הכאב מתגבר וכן כאשר אני מתכופפת יש ממש לחץ על העין. האם יתכן שמדובר רק בזמן החלמה? הרופאים לא מצאו כלום בבדיקות ולכן זה מטריד אותי יותר. (רואים וריד בולט מעל העין כאשר היא כואבת, וכן נפיחות). האם שנה אחרי, זה הגיוני לסבול מכאבים , חוסר יכולת לנהוג ותחושת חוסר שליטה מסויים (בלבול)? אודה לך מאוד על תשובה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לד"ר יצחאיק. בדבר ניתוח. - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    09/05/2012

    כל התופעות שתארת יכולות להופיע לאחר ניתוח ובדר״כ זמניות וחולפות.
    על מנת לענות לשאלות חשוב מאוד לדעת מה היה בניתוח ואת זה יודע רק המנתח שלך. לכן לדעתו הכי טוב לחזור אליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו