ניתוח ראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח ראש
    דן
    16/09/2012

    שלום רב! אני עוד חודש בן 19 ובינקותי עברתי ניתוח לתיקון קרניוסינוסטוזיס מטופי,כשהייתי בגיל 12 היה לי חשד לגלאוקומה,עשיתי mri שיצא תקין והלכתי לנוירוכרוג לעשות הדמיה שיצאה תקינה,אני בריא ומרגיש מצוין,הנוירוכירוג בזמנו בדק לי את הראש במישוש, והוא רשם שמבחינה קוסמטית יש שאריות של אלמנט סקפוצפאלי קידמי עם אסימטריה מצחית, עם שקע מצחי פרונטלי ימני וגליות מסויימות באזור הוורטקס,הייתי מעוניין לדעת אם מבחינה קוסמטית יש אפשרות לטפל בדברים האלה או בחלקם,למשל בשקע המצחי בצד ימין? (זה לא כ"כ בולט או קריטי) אבל עדיין זה חשוב לי,
    קראתי איזה כתבה על שימוש במשחת מלט הידרוקסי
    (זה לא הבעייה שלי) אבל
    ידוע לך אם זה יכול להיות פיתרון יעיל? יש לך אולי עוד הצעה לפיתרון אחר?
    אני מודה לך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח ראש - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    16/09/2012

    ניתן להתייעץ עם דר אלכס מרגוליס ודר מוני בניפלא מהדסה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו