אחרי ניתוח טרנס פינואידלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי ניתוח טרנס פינואידלי
    חיים
    22/09/2012

    שלום,
    לפני כחצי שנה עברתי ניתוח להסרת מיקרואנומה בהיפופיזה עקב קושינג.
    בפתולוגיה התברר שמדובר ברקמה תקינה (?)
    רציתי לשאול האם יכול להגרם נזק לגוף מכך?האם חולשת שרירים יכולה להתרחש בגלל זה ולהיות מורגשת רק כמה חודשים אחריי וכאב ראש בלתי פוסק?
    2.יש לי בכל נחיר פלסטיקים כאלה שממש יוצאים בחוץ ונעים פנימה והחוצה ,סותמים את האף והנשימה וגורמים לנזלת תמידית (לא היה קודם).
    לא אמרו לי מה לעשות עם הפלסטיקים האלה -האם לנסות למשוך אותם החוצה או לא ,הם מאוד מפריעים....


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי ניתוח טרנס פינואידלי - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    26/09/2012

    צריך להיות במעקב של אנדוקרינולוג. יתכן ולמרות תשובה פתולוגית של ריקמת היפופיזה תקינה, ישנה נסיגה במחלת הקושינג אשר יכולה להתבטא בכאבי שרירים וחולשה כללית. בקשר לפלסטיקים באף - זה לא ברור לי. ממליצה על בדיקה אצל רופא המנתח ו/או רופא אא'ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו