שנתיים לאחר ניתוח מנגיומה בארובת הע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שנתיים לאחר ניתוח מנגיומה בארובת הע
    אבי
    14/10/2012

    שלום לך

    אני בן 57 לאחר ניתוח לכירתת מניגיומה.
    מבקש התייחסות לפענוח MRI שבוצע בתאריך 10.9.2012

    הבדיקה בוצעה בסדרות ,GET2, FLAIR ,T2 ,T1 דיפוזיה , והזרקת ח.נ
    בוצעה השווה לבדיקות קודמות, האחרונה מה- 21.4.2011

    ממצאים:
    מעבר קרניו-צרביקלרי תקין.
    האוכף תקין.
    מודגם מצב לאחר קרניוטומיה פרונטלית מימין.
    חדרי המוח בגודל תקין.
    מודגם סיגנל זרימה תקין בכלי הדם המוחיים הגדולים.
    אין עדות לשינויים בסיגנל בחומר הלבן.
    אין עדות לבצקת מוחית.
    מודגם מוקד היפראינטנסי קטן ב - FLAIR ו-T2 בצרבלום מימין אשר טיבו אינו ברור. הודגם גם בבדיקה הקודמת מאפריל 2011 יתכן שינוי איסכמי קל.
    לאחר הזרקת חומר ניגוד אין עדות להאדרה פתולוגית.
    אין עדות לחזרה של המניגיומה.
    מודגמת צביעה תקינה של הסינוסים הורידיים התוך מוחיים.
    מודגם עיבוי רירית בולט בסינוס מקסילרי שמאלי.
    מודגמים מעט שינויים באיזור הניתוח סמוך לקלינואיד הקדמי מימין.
    ממצא ציסטי קטנטן באספקט אחורי של ההיפופיזה.
    לסיכום :
    אין עדות לחזרה של המניגיומה.

    תודה רבה מראש על תשובתך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנתיים לאחר ניתוח מנגיומה בארובת הע - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    14/10/2012

    נראה שהבדיקה בסה״כ מדגימה מצב לאחר ניתוח וכי היא תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו