כאבים והקאות לאחר ניתוח chari 1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים והקאות לאחר ניתוח chari 1
    משה
    08/01/2013

    שלום ,
    לפני כשבועיים בני בן ה 7 עבר ניתוח ciari 1 בבה"ח שניידר (ד"ק מיכוביץ , ד"ק גוסטבו) . השבוע הראשון של ההתאוששות היה לא פשוט ומלווה בהקאות מרובות , אך במצב החלמה מתקדם טוב . הימים הראשונים בבית היו עדיין מלווים בהקאות (פעם ביום ) וכאבי ראש נסבלים .לאחר התיעצות עם הרופא ניגשנו שוב למיון ושם הוא עבר בדיקה ניאורולוגית וראיה שנמצאו תקינות , ושוחרר במצב טוב להמשך מנוחה .
    כעבור 3 ימים חזר הילד לבה"ח לצורך הורדת התפרים ,לא לפני בדיקה שיגרתית של הרופא ,שאישר כי הליך ההחלמה הוא טוב ,למרות ההקאות שעלולות מדי פעם להופיע וכמובן גם כאבים .
    היום לאחר שבועיים מהניתוח , יש עדיין הקאות בודדות (בעיקר לחה ).
    שאלה : האם תופועות אלו יכולות להמשך ולכמה זמן עדיין ?
    האם יש צורך בהדמייה ?
    אודה לכם ,
    משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים והקאות לאחר ניתוח chari 1 - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    09/01/2013

    בהחלט יכול להיות חלק מתץהליך ההחלמה.
    כדאי להיבדק ולהתייעץ עם הרופאים שניתחו. מדובר ברופאים מנוסים מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו