בבקשה תביטו בזה ,מפחדת !!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תביטו בזה ,מפחדת !!!!
    מוניק
    13/05/2013

    סיכום טיפול שרשם לי רופא נורוכירורג מאתמול . ממצאים בהדמיה :MRI מח מ 1.5.13 סה"כ די דומה ל MRI מלפני כשנה אולם יש הרחבה מינימלית של החדרים הלטרלים {בכ 1-2 ממ} וגם סיגנל בהיר ב T2 צמוד לאזור הכנסת האומיה {יותר בולט ביחס ללפני כשנה}, לא ניתן לראות FLOW VOIDS באזור המונרו השצאלי {אך גם לא נראו בעבר}.
    ממצאים בבדיקות עזר : בדיקת פונדוס תקינה .

    המלצות: קלינית אין תלונות ולכן בשלב זה אני מתעלם מהמצאיםהעדינים ב MRI{וגם בנוכחות פונדוס תקין} יש לחזור על MRI כולל חתכים קורונלים T2 בעוד שנה .

    בבקשה מה נראה לכם בהמשך לשאלתי הקודמת האם אני יכולה להיות רגועה ? או שהבעיה חזרה ? האם לפני המקרים שראיתם בעבר למרות שנאמר שיש התרחבות של מלימטר או שניים זה יכול להיות בגדר התקין ? האם יכול להיות שהייתה טעות במדידה ? מהניסיון שלכם בבקשה ענו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תביטו בזה ,מפחדת !!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תביטו בזה ,מפחדת !!!! - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    13/05/2013

    יתכן ומדובר בסטיית מדידה. בכל מקרה השינוי אינו משמעותי. אם את אינך סימפטומטית, נשמע סביר להמשיך לעקוב ללא צורך בניתוח נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר גרוסמן תודה תודה

    מוניק
    14/05/2013

    אלף תודות -הרגעת אותי .תבורכי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו