מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סחרחורת ולחץ בראשויוי26/03/2008
שלום רב!
אני בת 31,במשך שבועיים הרגשתי סחרחורות בלי הפסקה כאשר התחזקו כשהלכתי לישון לא ייחסתי חשיבות והמשכתי בשיגרה.אני עובדת שעות עבודה מרובות לפעמים 2 משמרות ביום בוקר ולילה ולאחר מכן שוב חוזרת לבוקר עד הערב, ומשלימה את השינה אחרי משמרת הערב כשהגוף שלי עייף מאוד וצובר קצת כוח שוב למשמרת הבאה לבוקר.כמו כן עברתי תקופה של לחץ נפשי ומועקה.לפני כמה ימים נהגתי ברכב הרגשתי חולשה והתעלפתי.חשבתי שאני עייפה מדי ונחתי.כמה ימים אחרי נהגתי ברכב התחלתי להרגיש סחרחורות קשות וטישטוש ראיה,ורעידות .מדא הגיע למקום כשאני בעירפול הכרה ונמדד לחץ דם של 199/90 פינו אותי לביה"ח בבדיקה א.א.ג תקינה ולאחר מכן נוירולוג שאמר שבדיקה נוירולוגית תקינה וכי לדעתו היה לי התקף חרדה.שוחררתי וכרגע אני נוטלת רסיטל עדיין בחצי כדור ובשבוע מעלה לכדור שלם.לחץ הדם תקין אבל אני סובלת מטשטוש ראיה כשאני מרוכזת ובראש אני מרגישה כל הזמן רעידות כמו אוטו מונע וסחרחורת גם כשאני לא מרוכזת,בבוקר גם תחושה של הירדמות במצח ובלחי.אינני מסוגלת לנהוג או לצפות בטלוויזיה זמן ממושך.מה גם שיש לי לחץ על האף ולפעמים שריפה בראש מעל המצח אני מודאגת ואמא לילדים אהובים אודה לך על מענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש צורך בבירור מקיף
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/03/2008ויוי שלום
קשה לי לאבחן כמנתח ראש במה מדובר.
יש צורך בבירור מקיף(הדמיה) במקביל להאטה בקצב החיים.
בריאות טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ וכאבי ראש
ויוי29/03/2008ד"ר שלום רב
תודה על תשובתך. ברור לי שאני צריכה להאט, מה שמטריד אותי שנתנו לי כדורי רסיטל כי חושבים שאני סובלת גם מלחץ נפשי שגרם ללחץ הדם הגבוהה ולסחרחורות וכאבי הראש.מה גם שאני לא מסוגלת לנהוג, ברגע שאני מתחילה להתרכז מתחיל הטישטוש בראיה ואז הסחרחורות.מה דעתך?
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדמיה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/03/2008ויוי שבוע טוב
הנני מנתח ראש-לא אוכל לעזור ללא בירור מקיף ע"י נוירולוג אשר יכלול הדמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

