כאבים באזור הניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים באזור הניתוח
    ירושלמית
    31/10/2013

    עברתי לפני שנתיים וחצי ניתוח ראש, הוצאת המננגיומה, שישבה על העצם
    שבארובת העין. הוציאו את כל העצם שמאחרי העין וחיברו את הכל עם טיטניום.
    יש לי בעצם שתי שאלות.
    עכשיו כשמתחיל להתקרר, אזור הניתוח והעין מאוד כואבים לי.
    האם זה באמת קשור לקור? ומה לעשות? (אני באמת ירושלמית, ועדיין לא הגיע החורף...) הכאב קרוב לעין, כך שכובע לא ממש יעזור.
    ושאלה שניה - מאז הניתוח העין מאוד כואבת לי. במיוחד כאשר ישנו מאמץ כמו, שיעול
    או כשאני מתכופפת. היא כאילו יוצאת החוצה. ההרגשה כאילו שאין מה שיחזיק אותה.
    באמת ישנה נפיחות, כך שזה לא רק דימיון.
    וגם כשכואב לי הראש או כשבאופן כללי אני לא מרגישה טוב, עייפה וכו'. רואים את זה מיד על העין. זה מאוד מוזר בעצם.
    מה ההגיון מאחרי כל זה? אף רופא לא נתן לי עדיין תשובה.
    תודה רבה לכם. אולי סוף סוף יתבהרו לי הדברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים באזור הניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באזור הניתוח - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    16/11/2013

    כדאי להתייעץ עם המנתח שבטח מנוסה מאוד בטיפול בחולים מסוגך.
    קשה מאוד לענות בלי לדעת מה נעשה בניתוח, יכול להיות שכדי לכרות את הגידול כרתו את הקיר החיצוני של ארובת העין. האלטרנטיבה לכך היתה להשאיר תאי גידול שיתכן והיו גורמים לחזרת הגידול. המחיר הוא הרגישות ותחושת בלט העין.
    לצערי אין לי פתרונות טובים פרט לכך שאני מקווה שעם הזמן המצב ישתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו