שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    חליל
    01/02/2014

    שלום רב אמי עברה לפני חצי שנה קרניטומיה להסרת מנינגיומה במימדים מירביים של 8 סמ' באיזור פרונטלי שמאלי הסתבכה והספיקה לכנס לחדר ניתוח בתקופה הזו 6פעמים פעם אחרונה הוכנסה לקרניופלסטיה אך בזמן הניתוח התפרצה מוגלה מאבצס באיזור למרות שלא צמח חיידק לא במוגלה ולא בנוזל המוח קיבלה אנט' אמפירי סיימה עכשיו ישלנו עוד כמה חודשים עד הניתוח הבא של קרניופלסטיה לציין שיש לה שנט לחץ פתיחה 2.5 היום אמי ישלה חולשה קשה בצד ימין ואיבדה דיבור אך מה שמעניין בבוקר היא מתהלכת בעזרה אך שעה וחצי אחרי ההתעוררות יש לה שקע נוראי באיזור חסר העצם ואז ישנוניות בקושי אוכלת מתלוננת על כאבי ראש נוראיים בחילות והקאות לדברי המנתח זה המצב עד הניתוח המליץ על קסדה או מגן ראש לדבריו לחץ אטמוספירי משפיע לא מצאתי קסדה מתאימה מאד סובלת בביקורת אחרונה בתחילת ינואר המליץ על שכיבה ממושכת אנא יעצו לי עזרו לי מאד סובלת ואני חסר אונים ועוד יותר קשה שאני אח בטיפול נמרץ ולא מצליח לעזור לה אנא עצה דעה המלצה מוכן לכל דבר רק שתרגיש טיפה יותר טוב בברכה חליל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    02/02/2014

    נשמע שמדובר בניקוז יתר ע'י השנט (שכבר עכשיו עם לחץ פתיחה גבוה). ישנם הרבה פרטים שצריך לדעת ע"מ ליעץ כולל מהי הסיבה לשנט והאם הוא נחוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו