פענוח mri

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח mri
    נ
    13/07/2014

    רופאים יקרים!
    שמי נ ואני בת 38 אמא ל3 (הקטנה בת 2.5 שנים).
    לפני כחודשיים סבלתי מכאבים עזים בלסת צד ימין, כאבי ראש תחושת נימול בחצי פנים. הופנתי לבי"ח עשו לי סיטי והתוצאה הייתה תקינה. לפני כשבוע עשיתי mri והתוצאות שמדאיגות אותי: מודגמים מוקדי אות חריג בחומר הלבןהתת קורטיקלי דו"צ בעיקר אוקסיפיטלים דו"צ בגדלים שונים שחלקם מתחברים בינהם. המוקדים הללו לא עובריםהאדרה לאחר ההזרקה ולא מראים הגדלה בדיפוזיה.ללא עדותלתוצרי פירוק דם. קיימת אבחנה מבדלת למוקדים הללו יכולים להיות גם על ראש של כאבי ראש מגרנותיים כרונים במידה וסובלת מהם,,אך יכולים להיות על רקע של מחלת כלי דם קטנים,הפרעות קרישה או ארועם טרומבואמבוליים.
    האם יתכן שעברתי אירוע מוחי? האם יכול להיות שזאת אבחנה של טרשת נפוצה? ברור שאפנה לנרולוג אך התור בעוד חודש ואני אמורה לטוס בשבוע הבא. האם יש הגבלה במצב הזה לטיסה?
    מחכה לתשובתכם בקוצר רוח.
    תודה,נ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח mri - תגובה

    ד``ר רחל גרוסמן
    20/07/2014

    נכון, מומלץ על המשך בירור וטיפול במידת הצורך ע'י נוירולוג . לא ניתן ע'פ פיענוח ההדמייה בלבד לתת יעוץ מפורט יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו