לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח
    לימור
    07/09/2014

    שלום רב,
    בת 42. נותחתי לפני 4 שבועות "קורפקטומיה C5"
    החולשה בצד שמאל לא עברה ואף החמירה ומנגד יש לי כאבים באצבעות ובכף יד ימין ואף היא השתתקה לי מס' פעמים
    כמו כן סובלת עדיין מקשיים בבליעה.תחושת נימול קפיצות אגודל ביד שמאל כאבים בצוואר יותר לצד ימין ועוד.
    ערכתי MRI נוסף ואלו תוצאותיו:
    C3-C4 בלט שטוח של האנולוס עם לחץ מינורי על השק התקאלי
    C4-C5 אין לחץ על החוט עצמו
    C5-C6 בלט גרמי אחורי אמצעי ובעיקר שמאלי עם לחץ ניכר על השק התקאלי ועל החוט. כמו כן הצרות פורמינלית שמאלית עם לחץ על שורש C6 משמאל. הצרות פורמינלית ימנית עם לחץ על שורש C6 מימין. כאמור שינוי מיאלופתי חיוור בחוט בגובה זה.
    C6-C7 בלט דיסקלי שטוח אחורי ויותר ימני עם לחץ מתון על קדמת ימין השק התקאלי. ספק מגע ימין החוט.
    1. האם עדיין אני בסיכון להיות משותקת 4 גפיים?
    2. האם מחייב ניתוח חוזר כפי שהומלץ לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח - תגובה

    פרופ` אייל יצחיאק
    05/10/2014

    לפי התאור שלך ושל בדיקת ה-MRI נראה שצריך לשקול ניתוח חוזר. יחד עם זאת קשה להתחייב ללא בדיקתך והבנה מה היה לפני הניתוח.
    אשמח לראותך במרפאתי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו