תופעות לוואי אחרי ניתוח להסרת מנינגיומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות לוואי אחרי ניתוח להסרת מנינגיומה
    לנה
    18/07/2016

    לפני כחודש עברתי ניתוח להסרת מנינגיומה גדולה, בגודל 6*5 סמ׳.
    אחרי הניתוח היה סיבוך - מינינגיטיס ובצקת באזור הניתוח. אושפזתי בשנית וטופלתי בטיפול אנטיביוטי באינפוזיה וניקוז הבצקת לשקית + דיקור מותני לשאיבת מוח עצם.
    שוחררתי הביתה לפני כשבוע וחצי.
    אני מרגישה יותר טוב, אבל עדיין נותרו תופעות לוואי לגביהם אני רוצה לברר:
    יש לי חוסר תחושה (כמו אחרי הרדמה קשה אצל רופא שיניים) בצד שמאל של הפנים, הצד שבו בוצע הניתוח, אני לא מצליחה לפתוח כל כך טוב את העין, רואה קצת כפול. כמו כן יש לי מעין תחושת שיתוק באזור הגבה השמאלית - אני כלל לא מצליחה להזיז ולהרגיש את החלק הזה בפנים.
    האם אלו תופעות נורמליות אחרי ניתוח כזה? אם כן - מה משך הזמן שזה אמור להשתפר והאם אני אמורה לעשות איזשהו טיפול נוסף בשביל לסייע לזה להחלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלמת שאלה

    לנה
    19/07/2016

    ושכחתי לציין שאני בת 35. מניחה שזה מידע רלוונטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו