מיקרואדנומה בהיפופיזה 5 מ"מ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיקרואדנומה בהיפופיזה 5 מ"מ
    יעל
    12/01/2017

    שלום, התחילה לי פזילה בעין שמאל לפני כחצי שנה.. התחלתי לברר על ניתוח לתיקון הפזילה והרופא רצה שאלך לנוירולוג. הייתי ובבדיקה גופנית נראה "ערות החזרים עם החזרים פתולוגיים בפלג גוף ימני גם ביד וגם ברגל". והרופא אמר לי שבד"כ זה בעיה במוח... עשיתי סיטי ראש- מח תקין ובארובת העין נצפה אקסופתלמוס בעין שמאל. הנוירולוג הביא לי אישור שאין לי בעיה. המנתח רצה שאביא אישור מאנדוקרינולוג בגלל האקסופתלמוס והטכיקרדיה (התחיל לי דופק מהיר מעל 100 גם בחצי שנה האחרונה.. התעלפתי פעמיים). בירור קרדיולוג- תקין. בלוטת התריס שלי תקינה (כולל tsi). אנדוקרינולוג שלח ל mri מכוון לאוכף תורכי ונצפה שם מיקראודנומה בהיפופיזה בגודל 5 מ"מ. הפרולקטין בדם שלי מעט גבוה והווסת שלי לא סדירה (גם חדש מהחצי שנה האחרונה..). חזרתי לאנדוקרינולוג והוא הביא לי דוסטינקס לקחת פעם בשבוע.
    אני מאוד חוששת לקחת את הכדורים האלה בגלל תופעות הלוואי שקראתי עליהם- אירועים מוחיים, בעיות לב, קרישי דם בריאה וכדו'. האם כדאי לא לקחת את הכדורים?
    מדאיג אותי הערות החזרים שהנוירולוג אבחן.. האם רוב הסיכויים שיש לי בעיה נוספת במוח? כדאי לבקש לעשות mri למוח כולו? הקודם היה רק לאוכף תורגי.
    הרופא רוצה שאהיה במעקב אצלו כל חודשיים ופעם בשנה mri. מה המעקב כולל חוץ מבדיקת דם לפרולקטין? האם אם אחליט לא לקחת את הכדורים עדיין אני צריכה להיות במעקב כזה?
    ושאלה נוספת- האם יש קשר לפזילה החדשה? אני יוכל לתקן אותה בניתוח?
    סליחה על כמות השאלות... אשמח לתשובות על הכל.. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יעל

    פרופ` אייל יצחיאק
    13/01/2017

    בהחלט מסכים שיש לברר את התמונה הנוירולוגית שאינה מוסברת על ידי המיקרואדנומה.
    יש לבצע MRI מח ואם תקין לשקול ביצוע MRI עמוד שדרה צווארי. כל הברור לאחר מעבר בדיקה על ידי נוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה אשמח שתקרא גם את זה

    יעל
    13/01/2017

    תודה רבה.. אני יחזור לנוירולוג ואשאל אותו...
    החלטתי לא לקחת את הכדורים של הדוסטינקס למיקרואדנומה.. האם אתה יודע האם למרות שאני לא לוקחת את הכדורים עליי להיות במעקב אנדוקריני? מה כולל המעקב בבקשה חוץ מבדיקת דם? תודה יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יעל

    פרופ` אייל יצחיאק
    28/02/2017

    בהחלט יש צורך להמשיך במעקב בדיקות דם ואנדוקרינולוג
    כמו כן יש להמשיך עם מעקב MRI

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו