ממצא בהיפופיזה.מה ניתן לעשות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצא בהיפופיזה.מה ניתן לעשות?
    דינה
    04/08/2017

    שלום רב!
    אני בת 54.בעקבות אירוע איסכמי בעצב ראיה ומכיוון שהייתה הידרדרות בבדיקות שדה ראיה ובדיקת oct התבקשתי לבצע אם אר אי מוח.
    מבחינת ארובות עיניים,עצבי ראיה וכיאזמה הכל תקין וכלום לא לוחץ עליהם.
    אך בחלק השמאלי של היפופיזה התגלה ממצא עגול 5 מ"מ.ישיבת רנטגן במחלקת עיניים פיענחה את הממצא כציסטה עם תוכן לא צלול.הפיענוח של רדיולוג מבית חולים בו התבצע הבדיקה התייחס לממצא כמיקרואדנומה.בדיקת פרולקטין תקינה.
    אשמח לקבל תשובה לשאלות הבאות:
    1. האם ניתן לבלבל בין מיקרואדנומה וציסטה?
    2.לפני חצי שנה עשיתי אם אר אי נוסף ובו לא צוין הממצא הזה.מאיזה גוגל ממצא ניתן לראות באם אר אי?
    3.במידה וכן מדובר בציסטה/מיקרואדנומה,עד כמה הכרחי הניתוח במידה והממצא לא לוחץ על הסביבה?
    4.תוך כמה זמן הממצאים הללו גדלים כך שהניתוח אינו נמנע?
    בתודה מראש ובברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דינה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    02/09/2017

    קשה לענות על כל השאלות ללא הכאת הברור שעברת ובדיקת ההדמייה. אנא פני אל הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו