סיבוכים חוזרים אחרי ניתוח שאנט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבוכים חוזרים אחרי ניתוח שאנט
    נטלי
    02/02/2018

    שלום רב.
    אימי מאובחנת עם NPH ודימנציה, בת 65.
    עברה ניתוח הכנסת שאנט לפני שנתיים, אז ככל הנראה המכשיר לא עבד ולא היה שיפור בסיטי או במצב הקליני.
    לפני כחודשיים הוחלט להכניס שאנט נוסף בצד השני. מאז עדיין אין שיפור בסיטי או במצב הקליני על אף שבוצעו מספר נסיונות כיוון. מאז עברה עוד שני ניתוחים בעקבות גלגול של הצינור בחלל הבטן (עברה בעבר ניתוח בקע ולדעת הרופא יתכן והסיבוכים קשורים לרשת שהותקנה). בסיטי אחרון שבוצע השבוע נמצא שוב שהצינור התגלגל בחלל הבטן. הרופא אומר שיש לנתח שוב. יש לציין שאימי מגיבה רע מאוד להרדמה ושלוקח לה שבועות לחזור לעצמה אחרי ניתוחים אלה.
    שאלתי-האם יש סיכוי לכך (הפעם הרביעית) שהצינור הפעם ישאר במקומו? ומה הסכנה אם לא מבצעים את הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • NPH

    פרופ` אייל יצחיאק
    06/02/2018

    בהחלט יש סויכוי טוב שהצינור ישאר במקומו. השאלה העיקרית היא האם אימך סובלת מ-NPH.
    ממליץ לעבור הערכה אצל דר' יהושוע נאמן שיכול לכוון למקור הירידה במצבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו