קרניולוגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרניולוגיה
    שי
    01/08/2008

    היי לפני הרבה זמן הותקפתי על ידי אנשים במוטות ברזל , ובגלל זה עברתי ניתוח ראש תכלס השיער התחיל לנשור וכבר כולם רואים את הצלקת והכי קשה זה המעיכות , השאלה איך ואיפה אני יכול לסדר את זה ומהן הן השיטות ? האם שמים פלסטיק בין הקרקפת לגולגולת או פלטינה , או מלט הידרוקסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרניולוגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי שלום,

    ד''ר עוזי בן דוד
    03/08/2008

    השתל השכיח להשלמת חסרי עצם בגולגולת (אם העצם שהוסרה לא נשמרה או שנפגעה בצורה לא הפיכה) הינו המתיל מטקרילט שלאחר עיבודו דומה במראהו ובצורתו לעצם. שתלים נוספים בשימוש אך יקרים הרבה יותר הם שתלים מסיליקון, טיטניום או שתלים קרמיים אותם ניתן להזמין מראש לפי מידת הדפקט הגרמי (בד"כ מחו"ל).
    במקרה שלך אם ישנה גם צלקת ואזור נטול שיער עליה וסביבה יתכן צורך בפרוצדורה פלסטית משלימה ונפרדת עם מס' שלבים- "ניפוח הקרקפת" באזור שעיר סמוך לצלקת , כריתת הצלקת ושימוש ב"עודף הקרקפת" שנוצר מהניפוח להשלמת החסר שלאחר כריתת הצלקת.
    בברכה ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל

    שי
    03/08/2008

    תודה על התגובה ויש לי עוד כמה שאלות ואהיה מאוד מרוצה את תענה לי 1. אצלי לא הוסרה עצם וגם אין חור בגולגולת , רק ( כאילו זה מעט ) יש מעיכות כי החבלה נגרמה על יד אנשים עם מוטות ברזל , ונראה לי שצריך רק משהו בין הקרקפת לגולגולת שירים קצת את הקרקפת ויעשה אותה ישר ? 2. האם אפשר להזריק סילקון במחט או חומר אחר בלי לעשות עוד עם תפרים ( אני יודע שאפשר לנתח ולחתוך את הצלקת וכך לו יהיה לי עוד פסים בראש אבל.... בכל זאת ישמח לדעם אם יש חומר שאפשר להזריק ? 3 . למה לעזאזל בבית חולים ששחררו אותי לא אמרו לי דבר על תהליך זה או שלפחות שיסבירו שיש משהו שנקרא שיבוץ גוגולת ..... ( לפחות שלושה שנים אני מסתגר בבית ולא נעים לי לפגוש אנשים רק בגלל המעיכות ) ? אפילו אחרי שהשתחררתי בית חולים רמב"ם אחרי שבועיים לא הזמינו אותי לעשות עוד CT 4 . בקשר לניפוח הקרקפת ( אני יודע מה זה כי ראית תוכנית על זה בערוץ 8 שעשו לילד שהייתה לו שומה ענקית , ואחרי זה הסירו אותה ותפרו מחדש עם העור שנמתח ) אני לא יצטרך לזה , אני התכוונתי שאחרי דלדול השיער כבר רואים את המעיכות ואת תפר הצלקת ( חצי עגול כזה ) והשאלה אם אני יכול לשתול שיער עליה או לעשות נקודות קעקוע כדי לטשטש את זה ? 5 . ניתוח מסוג הזה , זה על חשבוני ? או אני משתתף בזה באחוזים מסוימים ? 6. אחרי התקפיה הזאת נותרתי מוגבל בגפות התחתונות ( דרופ פות ברגל שמאל , קלונוס , ספסטיות) אפשר חומר בעברית על זה בעיקר הספסטיות ........ 7 . לפי דעתך או מנסיונך אם חותכים את העצם מסביב המעיכה ומשבצים את זה בחומר אחר שלא יהי כאילו לחץ על המוח זה ישפר קצת את מצבי ( או כל מצב מהסוג הזה ) ותודה רבה ואני ישמח אם תענה על כל השאלות ( מחכה הרבה שנים שמישהו יענה לי על הזה )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי שלום

    ד''ר עוזי בן דוד
    09/08/2008

    אנא הפנה שאלותיך לפלסטיקאי כיוון שבעייתך הינה בתחום התמחותו
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל אפשר לענות על 6 ו 7

    שי
    11/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו