קברנומה ולידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קברנומה ולידה
    רעות
    18/08/2008

    שלום, יש לי קברנומה מחוץ ךתעלת השמע הימנית. לפני 4 שנים עברתי ניתוח כדי להוציא אותה לאחר סימפטומים עקב דימום שהפעיל לחץ על עצבים 7 ו8.לפני שנה אובחן שזה חזר, כוון דלא סימפטומטי הוחלט לט לנתח. אני כרגע בחודש תשיעי ומתלבטת לגבי דרך הלידה. כדאי לדעתך לידה רגילה או קיסרים (או משהו באמצע, כמו ואקום)? תודה רבה מראש, רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קברנומה ולידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי גם לי יש קברנומה

    רונית
    19/08/2008

    שכנראה דיממה לאחר הלידה (וגינאלית) קצת קשה לדעת, אני ממליצה לך לאחר שבצעתי שיחות עם נוירוכירורגים בכירים לעשות קיסרי, לחץ הלידה יכול לגרום לדימום , אבל כדאי להתייעץ עם נוירוכירורג שיסתכל על הMRI ויעזור לך להחליט. כדאי גם לקרוא חומר באנגלית כי אין כאן הרבה ידע בעניין בישראל. אם את רוצה יש פורום במיוחד לזה. לידה קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קברנומה ולידה- תודה רונית

    רעות
    19/08/2008

    הי רונית,
    תודה על התגובה. התעעיצתי עם נוירוכירורגים וגניקוליגים מהארץ ומחו"ל, וכל אחד אמר משהו אחר. גם קראתי על הנושא הרבה בעברית ובאנגלית ואני בעצמי מתעסקת אז מבינה קצת, ופשוט אין תשובות או המלצות ברורות בנושא. נראה לי שאני אעשה קיסרי בכל אופן (כבר נכנסתי לתשיעי אז אין לי עוד הרבה זמן להחליט :)
    איפה הקברנומה שלך? כמה זמן אחרי הלידה גילית שהיה דימום? היית צריכה לעבור ניתוח בעקבות הדימום?
    תודה רבה,
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני ילדתי עם קברנומה

    קברנומית
    16/09/2008

    ילדתי פעמיים בלידות טבעיות לחלוטין (ללא אפידורל) מבלי לדעת שיש לי קברנומה. הקברנומה התגלתה במקרה בגלל בעיות צוואר עקב תאונת דרכים. כמובן ששאלתי גם אני את כל המומחים מה הלאה- מרביתם סוברים שאין צורך לשנות התנהגות. ברוב המקרים אנשים חיים עם קברונומה ולא יודעים על קיומה (היא מתגלה רק בניתוח שלאחר המוות אם נעשה). גם לגבי נטילת תרופות מדללות דם, פעילות גופנית וכו'... ההנחיה היתה דומה-לחיות כרגיל. אני עושה יוגה וההגבלה היחידה שקיבלתי היא לא לעשות עמידת ראש. כמובן זה מאוד תלוי במצב הקליני שלך, אצלי היא ממקומת באונה הפרונטוטמפולרית והסיכוי לדימום כאן הוא נמוך. באופן עקרוני אני נוטה לאנמיה וגם יש לי לחץ דם נמוך בטבעי- כך שנראה לי שמה ששומר עלי זה תכונות אלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רעות

    פרופ` אייל יצחיאק
    17/09/2008

    קברנומה היא מלפורמציה המורכבת מכלי דם ורידיים פתולוגיים. בכלי דם אלו זורם הדם בלחץ נמוך המתאים ללחץ הדם הורידי ולכן קרוב לודאי שאין מניעה מלידה רגילה.
    טרם קבלת ההחלטה על סוג הלידה יש להתייעץ עם רופא הנשים והנוירוכירורג המטפלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו