מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראש חזק ביותריוןסי09/10/2008
שלום, אבי מאושפז מזה כשבוע עקב מה שנראה כרגע כדלקת חמורה בכיס המרה. הוא עבר בדיקות CT בטן, ראש, ואולטראסאונד בטן ולפי ההבחנה ובדיקות הדם ההבחנה היא דלקת בכיס המרה, כאשר לא ראו אבנים בכיס המרה עצמו ומשארים שהדלקת היא בעקבות חיידק או שיש אבנים במעבר לכבד. כאשר הכבד גם הוא מודלק. הוא מטופל ב-3 אנטיביוטיקות. במהלך כל האשפוז אבי התלונן על כאבי ראש קשים, ולכן נעשתה לו לפני יומיים בדיקת CT שנאמר לנו שהיא תקינה. בדיקות דם חדשות מצביעות על סיום התהליך הדלקתי בדם, למרות שמצבו כלל לא השתפר. וכאבי הראש נמשכים כל העת והוא מקבל רק אופטלגין שטיפה מחליש אותם לזמן קצר. בנוסף סובל מבחילות קשות והוא בצום מזה שבועיים (מקבל רק נוזלים). אבי לוקח תרופה ללחץ דם מזה שנתיים, אך במהלך שבוע האשפוז אינו קיבל אותה עד לאתמול. לחץ הדם הינו 140. אך גם כיום לאחר שכבר קיבל פעמיים את התרופה לא חל שיפור. חום גופו הינו סביב ה-38.7, כאשר לאחר אופטלגין הוא יורד ל-37.6 בערך. מה יכול להיות הגורם לכאבי העזים ומה ניתן עוד לבדוק? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירולוג
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/10/2008יוסי שלום
הנני מנתח ראש ,מאחר ובדיקת ההדמיה תקינה, יש לבצע מעקב אצל נוירולוג להמשך בירור כאבי הראש במידה והם לא פוסקים.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיתוק בחלק מהפנים
יוןסי13/10/2008לאחר דיקור מותני נוצר שיפור מיידי בכאבי הראש (ונאמר ע"י הרופא שהוא הוריד את הלחץ מ-400 בערך ל-200 בערך...). אך המצב הכללי לא השתפר והחל להופיע שיתוק בצד ימין של הפנים, שהיום התפשט בצורה קשה יותר אפילו עוד ומקשה על דיבור\אכילה\וראיה. כל הבדיקות עד כה יצאו תקינות לפי מה שנאמר לנו, כולל סיטי (לאחר שתיית נוזל). כעת הוא עובר אקו לב ובדיקות צואה "על מנת למצוא את מקור הזיהום". האם שיתוק כזה בפנים הינו חלק מדלקת קרום המוח? האם הוא אמור או יכול לעבור או שזה מצב קבוע שישאר לכל החיים? האם בדיקות אלה יכולות לתרום משהו לאבחנה או שזהו ביזבוז זמן ויש בדיקות דחופות יותר שניתן לבצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

