כאב ראש חזק ביותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ראש חזק ביותר
    יוןסי
    09/10/2008

    שלום, אבי מאושפז מזה כשבוע עקב מה שנראה כרגע כדלקת חמורה בכיס המרה. הוא עבר בדיקות CT בטן, ראש, ואולטראסאונד בטן ולפי ההבחנה ובדיקות הדם ההבחנה היא דלקת בכיס המרה, כאשר לא ראו אבנים בכיס המרה עצמו ומשארים שהדלקת היא בעקבות חיידק או שיש אבנים במעבר לכבד. כאשר הכבד גם הוא מודלק. הוא מטופל ב-3 אנטיביוטיקות. במהלך כל האשפוז אבי התלונן על כאבי ראש קשים, ולכן נעשתה לו לפני יומיים בדיקת CT שנאמר לנו שהיא תקינה. בדיקות דם חדשות מצביעות על סיום התהליך הדלקתי בדם, למרות שמצבו כלל לא השתפר. וכאבי הראש נמשכים כל העת והוא מקבל רק אופטלגין שטיפה מחליש אותם לזמן קצר. בנוסף סובל מבחילות קשות והוא בצום מזה שבועיים (מקבל רק נוזלים). אבי לוקח תרופה ללחץ דם מזה שנתיים, אך במהלך שבוע האשפוז אינו קיבל אותה עד לאתמול. לחץ הדם הינו 140. אך גם כיום לאחר שכבר קיבל פעמיים את התרופה לא חל שיפור. חום גופו הינו סביב ה-38.7, כאשר לאחר אופטלגין הוא יורד ל-37.6 בערך. מה יכול להיות הגורם לכאבי העזים ומה ניתן עוד לבדוק? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש חזק ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירולוג

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    09/10/2008

    יוסי שלום

    הנני מנתח ראש ,מאחר ובדיקת ההדמיה תקינה, יש לבצע מעקב אצל נוירולוג להמשך בירור כאבי הראש במידה והם לא פוסקים.

    שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוק בחלק מהפנים

    יוןסי
    13/10/2008

    לאחר דיקור מותני נוצר שיפור מיידי בכאבי הראש (ונאמר ע"י הרופא שהוא הוריד את הלחץ מ-400 בערך ל-200 בערך...). אך המצב הכללי לא השתפר והחל להופיע שיתוק בצד ימין של הפנים, שהיום התפשט בצורה קשה יותר אפילו עוד ומקשה על דיבור\אכילה\וראיה. כל הבדיקות עד כה יצאו תקינות לפי מה שנאמר לנו, כולל סיטי (לאחר שתיית נוזל). כעת הוא עובר אקו לב ובדיקות צואה "על מנת למצוא את מקור הזיהום". האם שיתוק כזה בפנים הינו חלק מדלקת קרום המוח? האם הוא אמור או יכול לעבור או שזה מצב קבוע שישאר לכל החיים? האם בדיקות אלה יכולות לתרום משהו לאבחנה או שזהו ביזבוז זמן ויש בדיקות דחופות יותר שניתן לבצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו