מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- avm מלפורמציה מוחיתפלוני26/10/2008
לרופא שלום ! לאחרונה אובחן אצלי מפלפורמציה פרונטלית ימנית גדולה כ 6 ס"ם נסגר חלק גדול ממנה כ80% . האם יש סכנה שתדמם בעתיד ומה הם הסיכויים לכך .? האם לעומת זאת כדאי להמשיך בטיפול לאור סכנות הסיבוכים הכרוכים בכך?. לטיפולך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר kavernoma
קטי28/06/2012שלום רב.לפני כמה ימים הרגשתי בפתאומיות נימול בחצי פנים צד ימין וגם בכף יד ימין הסימנים חלפו תוך כמה דקות אך נשאר כובד תמידי סביב העין ימין בוצע CTמוח ללא חומר ניגוד שהדגים נגע היפרדנסי תת קורטיקאלי פאראסגיטלי פרונטלי משמאל בקוטר 0.9 ס"מ פורשו את זה כקברנומה אך ממתינה גם לMRI השאלה מה הסיכונים של הממצא לפי הגודל וממקומו תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהkavernoma - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן03/07/2012הממצא הנ'ל יכול לדמם בשנית ואיזורים סמוכים לו עלולים להנזק. לפיכך צריכה לבצע MRI ולגשת לנוירוכירורג ע'מ להחליט על המשך טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהkavernoma
קטי10/07/2012תודה לכולם על תגובותכם.
קיבלתי תשובה של MRI ההתרשמות היא שמדובר בקוורנומה בודדת פרונטלית משמאל בקוטר 1ס"מ עם דמם סב אקוטי
אני עדיין מרגישה איזשהו כובד סביב עין ימין וכאבי ראש.לפי רופא ניורולוג המטפל הסימנים האלו אמורים לעבור תוך כמה שבועות.השאלה שלי:מה הטיפול המקובל במלפורמציות בגודל כזה.כיצד אפשר למנוע את הדימום בעתיד תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהkavernoma - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן15/07/2012הטיפול הוא ניתוח או מעקב ( פחות מקובל טיפול קרינתי ממוקד). אם לא מנתחים ומוציאים את הקברנומה, הסיכוי לדמם קיים. פני בהקדם לנוירוכירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהavm מלפורמציה מוחית - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן03/07/2012חסרים לי פרטים. נשמע שמדובר ב AVM . ככלל אם המלפורמציה אינה סגורה היא יכולה לדמם. ע'מ להעריך את הסיכוי לדמם אל מול סכנות הטיפול חשוב לראות את האנגיוגרפיה ו/או CT ANGIOGRAPHY. ממליצה על מעקב אצל נוירוכירורג המתמחה בכלי דם של המח ו/או מצנתר מח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהavm מלפורמציה מוחית - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק04/07/2012לא ניתן לתת תשובה לפי התאור שלך.
יש לבדוק אותך ואת הצילומים.
באופן עקרוני הטיפול במומים מסוג זה הוא פעמים רבות משולב; צנתור ניתוח וקרינה.
מתאימים את הטיפול לחולה ולמלפורמציה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהavm מלפורמציה מוחית - תגובה
ד``ר רחל גרוסמן15/07/2012ככלל כל עוד המלפורמציה אינה סגורה היא יכולה לדמם. כדי לענות על שאלותיך צריך לראות את הצנתור המוחי שלך או בדיקת CT angio.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליזה שלום,
פרופ` אייל יצחיאק26/10/2008כל מלפורמציה מסוג זה יכולה לדמם ולעיתים לאחר שעברה טיפול חלקי נגרמים שינויים בזרימה בה הסיכון לדמם אף גובר.
איני מכיר את המלפורמציה שממנה את סובלת אבל באופן עקרוני, אם אין בטיפול סכנה להתפתחות חסר נוירולוגי, התשובה היא שכדאי לסיים את הטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוט שידרה צר לכל אורכו
גילבר צב29/06/2012שלום רב ד"ר ,
בן 50 .
הנני סובל מ- CEREBELLER DEGENARATION קל .
מחלה מתבטא - בחוסר שיווי משקל מבחני מוחון לקויים , קושי לעמוד
עם רגליים צמודות .
בבדיקות MRI חוט שידרה דק לכל אורכו ודלדול קל של המוחון.
האם יש סיכונים מוחדים בחוט שידרה דק ?
בברכה
נף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק04/07/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה אך ברצוני לדעת מה
פלוני28/10/2008הכוונה בחוסר נוירולוגי? לטיפולך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי עליזה
פרופ` אייל יצחיאק29/10/2008לעיתים נגעים מוחיים נמצאים באזורים חשובים במח (אזורים שאחראים על תנועה, דיבור וכו') וכריתה שלהם עלולה לגרור חסרים נוירולוגיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

