חום גבוה גרם לאפילפסיה?.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום גבוה גרם לאפילפסיה?.
    יאיר
    06/12/2008

    שלום. ביצעתי לראשונה בדיקת MRI בעקבות מחלת האפילפסיה שממנה אני סובל (התקפים קטנים וגדולים). ביצעתי בעבר בדיקות EEG ו CT תקינות. אבקש לדעת מה משמעות תוצאות הבדיקה בכלל ובפרט האם יש עדות\סבירות לפגיעה במוח עקב חום גבוה תודה. "תהודה מגנטית למח והיפוקופוס. הבדיקה בוצעה בסדרות TI.T2.FLAIR.DWI כולל סדרות מאונכות לאונות הטמפוראליות. מודגמת מערכת חדרים סימטרית ותקינה. מודגם אות מוגבר בקורטקס בחלק האחורי של האונה הטמפוראלית וסביב הפיסורה הסלביאנית, הקורטקס מעובה. אין עדות להאדרה פתולוגית אך ב-T1 האיזור נראה היפואינטנסי, באבחנה מבדלת תהליך תופס מקום עם ממהירות נמוכה אך גם תגובה לפירכוס, רצויה קורלציה לבדיקות קודמות באם נעשו. אין עדות לתהליכים נוספים. אין עדות לאותות ריגים נוספים. אין עדות למלפורמציה מבנית. לסיכום- איזור אות מוגבר קורטיקלי טמפוראלי אחורי משמאל להמשך בירור ודיון משותף"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום גבוה גרם לאפילפסיה?.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאיר שלום,

    פרופ` אייל יצחיאק
    06/12/2008

    קשה להגיב על סמך תשובה כתובה יש צורך לראות את הבדיקה עצמה ולשקול הוספ בדיקה נוספת כגון MRS (סוג של MRI) או ביצוע בדיקת MRI נוספת כעבור מרווח זמן. אך כפי שצינתי יש לראות את הבדיקה בשלב ראשון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו