תשובה של MRI חוזרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תשובה של MRI חוזרת
    ריקי
    01/01/2009

    דר' שלום, אנסה לכתוב את השתלשלות העניינים ואודה על התייחסותך. בחודש 05.08 אושפזתי בבהח' בנירוירורגיה עקב אובדן ראיה פתאומית באמצע העבודה בעין שמאל, אני בת 31 בהתחלה לרבע שעה ולאחר מכן ל40 דקות מלווה בכאבי ראש חזקים ובקאה,פניתי לרופא והוא הפנה אותי בדחיפות לרופא עיניים והופנתי לחדר מיון דחוף מאחר וראה בצקת בשתי העיניים ואז אושפתי,באישפוז בוצעו בדיקות כגון CT שהיה תקין וLP לחץ פתיחה 23 סמ"מ מים צלולים וללא תאים, השתחררתי כעבור 8-9 ימים לציין שבאישפוז לא טופלתי מבחינת תרופות חוץ ממשככי כאבים ובדיקות,היה במהלך האישפוז איבוד הכרה למשך 20 דקות, והשתחררתי עם הקאות שפסקו כעבור 5 ימים,בהמלצות ביצעתי את כל הבדיקות שהיו תקינות מלבד MRI וMRV שביצעתי והלכתי עם הדיסק לנוירוכירורג והממצאים שהוא ראה: מניגיומה פרונטלית קטנה עם מעורבות גרמית וכן מלפורמציית כיארי 1, ללא סרינגומיאליה, ללא לחץ משמעותי על גזע המוח, בMRV ללא סימני פתולוגיה ורידית, חדרי המוח תקינים. ידוע על כיארי 1 ,(מלפני שנה,שם התחילו כאבי ראש ובעורף והתחלתי ליטול אופטלגין), במעקב אצל דר' בן דוד שביקש MRI לאחר חצי שנה עם רצף T2 סגיטלי לאזור הקרניו - ורטבלי לציין שאני במעקב עדיין בנוירואופטלמולוגי מאחר ויש היצרות נוזלים ופגיעה בש"ר משמאל,RAPD+1 בוצע MRI מוח החודש 12.08 להלן הממצאים: T2 , T1 , TSE בכל המישורים, מודגמת צניחת הטונזילים הצרבלרים אל הפורמן מגנום לעומק של כ 10 מ"מ , החדר הרביעי קטן יחסית, לא מודגם לחץ בולט על המדולה, ללא עדות להאדרה פתולוגית, אן עדות להידרוצפלוס. שאלותיי הן: 1. מה הממצאים אומרים? מה זה אומר החדר הרבעי קטן שלא הה בMRI הקודם? 2. האם מניגיומה יכולה להיעלם לבד או שלא התמקדו בזה או לא ראו? 3. האם אני צריכה מעקב נוירורכירורג או לבצע MRI עוד חצ שה או שנה? מצטערת שזה ארוך מאחר ואתה לא מכיר אותי הייתי צרכה לתת לך רקע. אודה לתשובתכם, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובה של MRI חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ריקי,

    פרופ` אייל יצחיאק
    02/01/2009

    סיפורך מעט ארוך ויש קושי לפרשו ללא שאילת שאלות נוספות,בדיקתך ובדיקת ההדמיה.
    כמו שאני מצליח להבין אז כל הממצאים בהדמיה הם מקריים ואינם קשורים לבעיה האמיתית ממנה את סובלת.
    לדעתי עליך להיבדק אצל נוירואופטלמולוג ואצל נוירולוג משום שיש סיכוי שאת סובלת מדלקת בעצב הראיה.
    באשר לשאלה על הצורך בהמשך מעקב לצערי איני יכול לענות ללא בדיקתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ריקי
    03/01/2009

    דר' שלום, קודם תודה על המענה, אני מצאת במעקב אצל נוירואופטלמולוג מתום האשפוז ועד היום,הנוירולוג אמר רק במידה וחוזר לי או שהמצב מחמיר לחזור אליו, כך שסיימתי את המעקב אצלו. לגבי הMRI אני מבינה שאני צריכה לחזור לנורורכירורג? אין דחיפות, נכון? כי התורים אליו לא כ"כ קרובים. תודה, ושבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריקי שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    04/01/2009

    אכן כך הדבר, עלייך לחזור ונוירוכירורג במטפל ולדעתי אין דחיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו