ניתוח כרוניכ סאבדורל המטומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כרוניכ סאבדורל המטומה
    תמר4
    15/01/2009

    אבי בן ה72 עבר ניתוח כרוניכ סאב דורל המטומה ב 1.1.09 וניתוח חוזר ב11.1.09. בתחילה התאושש מהניתוח אולם כ 24 שעות לאחריו החל להיות מבולבל ומאז ברוב שעות היממה הוא עם עיניים עצומות, ברוב הזמן אינו מגיב לסביבה אלא רק לכאב. לקחו ממנו בדיקת ניקור מותני שעדיין אין תשובות סופיות אולם כנראה שהיא תקינה. בדק אותו נוירולוג מומחה לאפילפסיה שטען כי לא מדובר בפרכוסים. כרגע הרופאים לא אומרים לנו מה בעצם יש לו. הם אומרים להמתין לקבלת תשובה סופית של הניקור המותני ולבדיקת EEG. רופא אחד אמר לנו כי שני ניתוחי ראש לאדם מבוגר בפרק זמן כל כך קצר הינם טראומטים לגוף וזהו הליך החלמה תקין. אנחנו מאד לא רגועים. האם יש בדיקות נוספות שעלינו לבקש? (שכחתי לציין כי מיד עם ההדרדרות במצבו נערך לו CT מח נוסף שלדברי הרופאים היה תקין) האם אכן זהו הליך החלמה תקין ואם כן לאיזה פרק זמן בערך? אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי תמר,

    פרופ` אייל יצחיאק
    16/01/2009

    צר לי לשמוע על מחלתו של אביך.
    קשה מאוד להשיב לשאלותיך משום שחסרים פרטים, האם עבר את הניתוחים בהרדמה כללית או מקומית, מה היתה הסיבה לניתוח השני, האם היה דמם חריף?
    האם יש לו כרגע חום או עליה בספירה הלבנה ומה מצב המלחים שלו.
    ניתוח לניקוז דמם תתקשתי כרוני נעשה בדרך כלל בהרדמה מקומית ואינו קשה במיוחד לחולה. חשוב לציין כי בגיל המבוגר הטרמוסטט של הגוף צר מאוד ואינו סבלני ולכן כל זעזוע יכול לגרום להידרדרות..
    לכן, אם החולה נכנס לניתוח ברמת הכרה נמוכה, אם היה דמם חריף לאחר הניתוח והיה צורך בניתוח גדול יותר בהרדמה כללית, אם יש סימנים לזיהום, הפרעה אלקטרוליטרית או הורמונלית, כל אלו יכולים לגרום להידרדרות במצבו.
    אני מקווה שתשובתי ענתה על שאלותייך.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ושאלה נוספת

    תמר4
    29/01/2009

    האם בכל מקרה אחרי ניתוחים תת דורלים יש הכרח לקחת תרופות נגד פירכוסים? אבי מגיב מאד לא טוב לדנטואין (ישנוניות מוגברת עד לחוסר תפקוד וכן תגובה אלרגית של פריחה וחום כשלושה שבועות אחרי תחילת נטילת התרופה). היום ניסו לתת לו דפלפט והוא מגדיר את ההרגשה אחרי כ"נוק אאוט" (תשישות איומה). אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי תמר

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2009

    ראשית אני שמח כי אביך משתפר.
    לגבי הטיפול נגד הפרכוסים. הטיפול תלוי בשיגרה של כל מחלקה וכל מנתח.
    לדעתי אם לא היה ארוע פרכוסי בעבר וה-CT ללא שארית דמם וללא ממצא מוחי נוסף אזי אין חובה בטיפול זה. כמובן שיש לקחת בחשבון שאם מפסיקים טיפול זה יש לעשות זאת בהדרגה, לשקול ביצוע EEG לאחר ההפסקה לארוע פרכוסי חדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר על תשובתך המהירה

    תמר
    30/01/2009

    שאלה נוספת שמטרידה אותנו היא בנוגע לשיהוקים. לאחרונה אבי משהק ללא הפסק במשך שעות וכבר ממש מותש. נאמר לנו שזוהיא תופעה מוכרת אחרי ניתוחי ראש. האם יש איזושהיא תרופה או פתרון לבעיה זו? תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי תמר

    פרופ` אייל יצחיאק
    31/01/2009

    לעיתים טיפול בתרופה ששמה לרגקטיל יכול לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו