שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אני
    30/01/2009

    היי אני בחורה בת 21 סובלת בתקופה האחרונה מכאבי ראש מעין לחץ בצד השמאלי\אחורי\פנימי הכאבים נסבלים אבל אני מרגישה ממש לחץ בראש לפעמים גם במצח יש לי גם קצת סחרחורות,בנוסף לזה יש לי גם בעיה בעין ימין יש הבדלי גדלים בינה לעין שמאל בעין ימין אני מרגישה לחץ לפעמים כשהייתי בבדיקת עניים נאמר לי שאין לי ממה לדאוג שאם היה משהו בראש כבר היו יודעים מזמן.נשלחתי לבדיקת סיטי מוח בצעתי אותה ולאחר יומיים התקשרו והודיעו לי שהייתה איזשהי בעיה תכנית ושעליי לבצע את הבדיקה שוב בשבוע הקרוב הבנתי שעדיף להימנע מהבדיקה הזאת בגלל אחוזי הקרינה ושאם עושים אותה שוב אז בטח לא בהפרש של כמה ימים מה דעתך האם לבצע אותה שוב בכל מקרה? קבלתי גם הפניה לבדיקת אולטראסאונד לבדיקת בלוטת המגן זה לא יכול לבוא במקום הסיטי נכון? מזה יכול להיות?אני ממש חוששת אשמח אם תוכל לעזור... תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    פרופ` אייל יצחיאק
    30/01/2009

    אינני יודע מה הסיבה לחזרה על ה-CT אבל אם הרדיולוג שבדק את הבדיקה ביקש להשלים בדיקה נוספת אז לדעתי כדאי לעשות זאת. בדיקת ה-US אינה תחליף לבדיקת ה-CT.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו