בדיקת MRI לילד בן 11

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת MRI לילד בן 11
    קרן אם מודאגת
    08/03/2009

    הילד סובל כבר חודשיים מכאבי ראש עזים. תחילה אובחן כסינוסיטיס-נצפה פוליפ באף, בנחיר השמאלי.כשהוחדר סיב אופטי ונצפתה דלקת ,טופל 17 יום באוגמנטין. ביום ה16 החל לחוש הקלה. לאחר 7 ימים מסיום הטיפול, שבו הכאבים שמיקומם כעת מאחורי העיניים ולא גם במצח, בעיקר בצד השמאלי. תוצאות בדיקת MRI: מודגם מס' קטן של מוקדי אות חריג בשיקלול T2/FLAIR בחומר הלבן הסובקורטיקלי הפרונטלי משמאל וכן מוקד היפראנטיסי בודד בחומר הלבן הסובקורטיקלי פריאטלי מימין. אין עדות לשינויים בסדרת הדפוזיה וללא עדות להאדרה פתולוגית לאחר הזרקת גדוליניום. מודגם עיבוי רירית מינימלי בתאים אתמואידלים פרט לכך סינוסים פראנזלים מאווררים היטב. לציין כי הסינוסים הפרונטליים אינם מפותחים מימין ומשמאל חלל יחסית היפופלסטי. אין עדות לממצא חריג בארובות העיניים. הילד סובל ללא הקלה ממשככי כאבים-נורופן, טיפות אופטלגין אקמול וכו,-מה יכולה להיות הסיבה?איך אפשר להקל עליו? אנא ענה לי בהקדם כי הרופא בקופ"ח אומר שלדעתו הכל תקין ותור לנויורולוג יש רק בעוד שבועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת MRI לילד בן 11

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן שלום,

    פרופ` אייל יצחיאק
    10/03/2009

    לצערי איני יכול לתת תשובה טובה ללא בדיקת ההדמיה.
    אנא פני לנוירוכירורג על מנת שיבדוק את ה-MRI.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו