התקפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפים
    תהילה
    10/03/2009

    שלום אני בת 26 ואינני מרגישה טוב במשך כמה חודשים אחרונים - סובלת מהתקפים של סחרחורת, בחילות, כאבי ראש חזקים בצורה של לחץ בעיניים ובמצח. בין ההתקפים אני מרגישה טוב, אך לא יכולה לצפות להתקפים כאמור. לפני זה הרגשתי טוב ובד"כ אני בריאה. התקף ראשון היה בנובמבר ומאז היו לי כבר 4 התקפים כאלו. ההתקף בא בד"כ כשאני שוכבת או נחה ומתבטא בצורה הבאה: סחרחורת, בחילות, כאבים חזקים בחזה, לחץ בעיניים, חולשה כללית בגוף ורעידות שלא נשלטות. לפעמים אני גם מאבדת תחושה בידיים או בפנים. הייתי פעמיים בחדר מיון עם ההתקפים, אך לאחר בדיקות שתן ודם לא מצאו דבר פטולוגי ושיחררו אותי. הייתי גם אצל נוירולוג בביקור, אך גם ללא ממצא. רופא משפחה לא רוצה לשלוח אותי לבדיקת CT, כי אומר שהסימפטומים לא מראים על איזשהי בעיה בראש או במוח שמצריכה בדיקה מסוג זה. מה דעתכם הסיבה להתקפים? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי תהילה,

    פרופ` אייל יצחיאק
    11/03/2009

    יכול להיות שאת סובלת ממיגרנה, אבל איני מומחה לתחום הזה. אנא פני לפורום לנוירולוגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו