כאבי ראש מס ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ראש מס ימים
    ליטל
    09/05/2009

    שלום
    אני בת 26 עם 2 פקטורים של קרישיות יתר - הטרוזיגוט לפרוטמובין והומוזיגוט לMTHFR נוטלת גלולות בעקבות בעייה במחזור ולוקחת טריקרדיה באופן קבוע. לפני 3 ימים פתאום הרגשתי כאב חד בצד ימין של הראש. מאז ועד היום יש לי כאב ראש באותו מקום שלא עובר. חשוב לי לציין כי כשאני לוקחת כדור נגד כאבים הכאב עובר, ואינני סבולת ממנו במהלך השינה אך כעשרים דקות לאחר שאני מתעוררת בבוקר הוא מתחיל שוב. הכאב הוא רק בצד ימין ואני מרגישה שהוא מתחיל באף. זאת אומרת שגם התחושה באף בצד ימין משונה, גם כשאני נושמת וגם ללא נשימה עמוקה, כאילו האף הוא חלק מהכאב.
    הכאב ראש מתאפיין שכל צד ימין של הראש כואב לי, קשה לי להזיז את הראש.
    האם הכאב יכול להיות קשור לקרישיות יתר? כעבור כמה ימים עליי להיות מודאגת מכך שהוא לא עובר?
    תודה על תגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש מס ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ליטל

    פרופ` אייל יצחיאק
    09/05/2009

    נא לפנות לנוירולוג או לפורום לנוירולוגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו