MRI מוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • MRI מוח
    בת 26
    07/06/2009

    עברתי לפני שבוע בדיקת MRI בגלל כאבי ראש שמלווים בסחרחורת .
    והנה תוצאת הבדיקה , על מה מדובר והאם זה מסביר את התלונות ?!
    להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של המוח :
    הסריקה בוצעה בטכניקת DWI , FFE , FLAIR , TSE , SE בשקלול T1 , T2 במישור סאגיטלי , אקסיאלי וקורונלי , כולל הזרקת גדוליניום .
    המעבר הקרניו-צרביקלי , גזע המוח , הגשר והמוחון שמורים .
    החדר הרביעי במיקום ומימדים תקינים .
    החדרים השלישי והלטרלים נראים תקינים . נראית ציסטה ארכנואידלית טמפורלית שמאלית גדולה עם כנראה לחץ קל על החללים התת עכבישים הסמוכים .
    החומר הלבן והאפור שמורים , ללא מוקדי סיגנל חריג .
    אין האדרהפתולוגית ע"י גדוליניום .
    תודה מקרב לב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MRI מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה ארכינואידלית

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    12/06/2009

    שלום רב

    ציסטה ארכינואידלית אשר מודגמת בבדיקת הדמיה שבוצעה לרוב לא מסבירה את תלונותיך.

    לעיתים נדירות מנותחת ציסטה כזו -אך לא בשל תלונותיך.

    המשך מעקב נוירולוגי
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו