מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקיחת דגימה(ביופסיה) בראששמרית31/07/2009
שלום,
לפני כשבועיים בערך חמי הרגיש חולשה ביד ימין והירדמות של היד. נלקח לבית החולים שם נערכו לו בדיקות CT ו MRI. לאחר הבדיקות נמצא כי יש לעשות ביופסיה. אתמול נעשתה הביופסיה בהרדמה מקומית. היום שוחרר לביתו כשהוא סובל עדיין מחולשה והירדמות של יד ימין ורגל ימין. אינו יכול ללכת לבד -ללא עזרה והוא מבולבל במקצת.
רציתי לדעת לגבי תסמינים אלו , האם הוא אמור לחזור לתפקוד רגיל? מה ההשלכות של ניתוח זה שנעשה לו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמרית,
פרופ` אייל יצחיאק31/07/2009הביופסיה היא בדר"כ לקיחת כמות קטנה של רקמה לצורך הגעהלאבחנה פתולוגית. חשוב לדעת מה היתה הסיבה לביצוע הביופסיה ומה יש בהדמיה. ללא מידע זה אין אפשרות לתת תשובה מספקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובתך
שמרית31/07/2009לפי הסבר הרופא בהדמייה מצאו 2 נקודות בראש אחד בימין ואחת בשמאל שעדיין אינם יודעים מה זה. חוץ מזה היה רשום שיש אוטם גם בימין וגם בשמאל. הרופא חושב שעבר 2 ארועים מוחיים קטנים אבל הוא לא בטוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שמרית,
פרופ` אייל יצחיאק31/07/2009קשה מאוד לענות ללא ראית בדיקות ההדמיה. לדעתי את המידע הטוב ביותר תקבלי מהרופא המטפל.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

