סחרחורות וכאב ראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורות וכאב ראש
    עמית ארז
    07/08/2009

    לאחר ביצוע MRI להלן התוצאות:
    הבדיקה בוצעה בשקלול DW,DDW,T1,T2,FLAIR
    במישור אקסיאלי, קורונלי וסגיטלי לפני ולאחר הזרקת גדוליניום לוריד (15 סמ"ק)
    התוצאות:
    1. מבנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגקוגגולת והפירמידות. התעבות רירית פוליפואידית בסינוס מקסילרי ימני. סטיה קשתית מתונה של המחיצה האפית מימין לשמאל עם התעבות רירית הקונכות, יותר מימין.
    2. מעבר קרניו-צרביקליע תקין.
    3. מתחת לטנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים.
    4 מעל הטנטוריום:
    מימין: מבנה שמור
    משמאל: מודגמת ציסטה ארכונואידית טמפורלית שמאלית שצורתה אליפטית וקוטרה המירבי (בציר הסגיטלי) כ60 מ,מ. יותר מאוחר מודגמת הרחבה יסחית של החריצים בקטע האינסולרי השמאלי. אסימטריה קלה של החדרים הצדדים כאשר החדר השמאלי רחב מעט לאומת הימני-בתחום השונות האנטומית.
    5. לאחר הזרקה של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה.
    6. מבנה תקין של עצמות הקלבריה. ראוי לציין שעקב אפקט המסה של הציסטה הארכנואידית הטמפוריאלית משמאל קיימת דקות יתרה של העצם הטמפורלית משמאל כתוצאה מפולסציה מוחית מועברת.
    7 מבנה תקין של האוכף הטורקי, תוכנו וסביבותיו.
    8. מבנה תקין של וורידי המח ללא סימני פקקת וורידית.

    לסיכום:
    ממצאים על טנטוריאלים משמאל כמתואר.

    האם לתוצאה יש קשר לסחרחורות, מה דעתך?
    אשמח לקבל תשובה

    בברכה
    עמית ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות וכאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עמית

    פרופ` אייל יצחיאק
    07/08/2009

    מדובר בממצא מולד שקרוב לודאי חסר חשיבות. לעיתים רחוקות יכול לגרום לכאבי ראש. יש להיבדק אצל רופא עיניים בשאלה של בצקת בדיסקות של עצבע הראיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • mri מח

    יבדייב מירב
    06/05/2013

    ביצעתי בדיקת MRI מחבשל מעקב, להן הממצאים:
    מודגמים מוקדי האות ההיפראינטנסים הפריווטריקולרים והסוב קורטיקלים דו צדדיים.
    (ממצאים אלו קיימים אצלי כבר שנתיים)
    בנוסף, רשום בפענוח בקע דיסק לאחור בגובה C5-6.
    מודגמת התעבות פוליפואידית בסינוס מקסילרי ימני.
    באשר להתעבות פוליפואידית, זה כבר שנתיים שאני מרגישה גולה וחסימה בגרון. בעלי אומר שאני נוחרת נורא. זה שנתיים שהליחה לא יוצאת לי והיא תקועה, אני מרגישה מלאה בגרון וחנק (בעיקר בשכיבה). לפני שנה וחצי אף התנפחו לי בלוטות הרוק בשני הצדדים.
    ביצעתי בדיקת מיפוי גליום, והתשובה היא: קליטות בבלוטות הרוק, פרוטיס והדמע. ייתכן פיזיולוגי. מטריד אותי מאוד תחושת החנק והכאב בגרון, מה יכולה להיות תוצאת ה- MRI?
    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו